Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg går rundt og tenker på mitt første skikkelige kyss. Det kysset som betydde noe mer en kyss, klapp og klem og andre leker. Men lurer på hvordan andre husker på sitt første kyss :)

Mitt første kyss ordentlige kyss, var med det som senere ble min første alvorlige kjæreste. Dette var en jente jeg hadde blitt kjent med en stund i forveien da hun flyttet til nabolaget mitt for å komme seg nærmere skolen hun skulle gå på. Det var noe spesielt med denne jenten. Hun var enkel å snakke med, vi kjedet oss aldri og hun var nydelig. Etterhvert som vi var med hverandre, så endret tonen seg i mellom oss seg gradvis og jeg begynte å få mer og mer urovekkende tanker om henne. Så en kveld så tok jeg mot til meg å spurte om hun ville bli med en tur på fjellet.

Hun visste nok veldig godt at jeg hadde noen baktanker med turen, men en sen høstkveld ut i mørke skogen og på fjellet virket vel forlokkende på eventyrlysten. Når vi begynte å gå ut i skogen, så var det mye mørkere i skogen enn jeg kunne huske å erindre at det normalt var denne tiden av året, så jeg fortalte henne at turen var verdt å fullføre når vi kom til toppen. Dette utsagnet svarte hun med å smile, ta tak i hånden min og si at hun stolte på meg. Husker at det at hun tok tak i hånden min var nok til å få hjertet til å hoppe noen ekstra ganger, mens jeg ledet henne videre på stien mot toppen av fjellet. Når vi kom opp så er det mye jeg vil vise henne, hvor husene våre er, de andre fjellene rundt, biler og mennesker langt der nede og horisonten i langt i det fjerne. Hun så bare på meg når vi stod der oppe, mens jeg fortalte. Baktanke min var klar for denne turen, jeg visste at hun aldri hadde kysset noen før og hva var vel mer romantisk enn å kysse noen på en fjelltopp med utsikt over bydelen, naturen og horisonten i det fjerne? Det at hun bare ser på meg på fjelltoppen, med alt det som er rundt oss, gjør meg usikker, så jeg tiet. Så står vi der en stund før jeg tar et skritt nærmere henne og lener meg mot henne, hvor hun møter meg. Det første kysset var et faktum for meg der og da. :rodmer:

Finnes det noen der ute som også har lyst til å dele sin opplevelse av det første kysset?

Trenger absolutt ikke å være på samme måte som jeg skriver, men lurer bare veldig på hvordan andre husker sitt første kyss :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt første kyss fikk jeg få uker etter 17 årsdagen min. Det var ikke akkuratt noe jeg vil huske, det var faktisk en som prøvde å voldta meg som ga meg mitt første kyss som jeg aldri i livet hadde sett. mnd etter det så klinte , tungekyss osv med en fyr jeg hadde kjent i 5 minutter, og jeg synes ikke det var noe digg.. han var ikke kjekk engang, men følte jeg måtte av en eller annen idiotisk grunn.

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Jeg fikk mitt første kyss da jeg var 13 år. Husker ikke om vi var blitt sammen eller om vi bare var på vei til å bli sammen.

Men uansett. Jeg,venninna mi og gutten var på gjesterommet/rommet til søstera mi og hadde putekrig. Det var en stor dobbeltseng der som dekte omtrent hele gulvet. Etter en stund måtte venninna mi dra. Og så sjenert og usikker som jeg var så ble det en pinlig stillhet en stund etterpå før vi igjen fortsatte putekrigen. Plutselig ruller han seg over meg i senga, ser meg inn i øynene og kysset meg. Hadde overhodet ikke forventet det så jeg ble så satt ut at jeg ikke kysset ham tilbake først, hehe. Men syns igrunn at det var et fint første kyss :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for innleggene :)

Er det flere som husker sitt første kyss?

Skrevet

Jeg fikk faktisk mitt første kyss i barnehagen rett før jeg skulle begynne på skolen:) Husker det som i går. Det var en sensommers dag og jeg sto inni det lille dukkehuset i hagen i barnehagen. Så kom nabogutten og ga meg en sus på munnen.

Fikk kyss av ham mange år senere :) Det var bedre :P

Skrevet (endret)

Ja, jeg var 13 år og tok skolebussen hjem med bestevennen min. Vi ble sittende å prate (der vi gikk av bussen), så plutselig tok han hånden min og vi ble begge veldig flaue. Ingen av oss sa noe på mange minutter før han kysset meg fort og løp hjem :fnise:

Vi var kjærester i hele 5 uker etter det kysset !! :)

Endret av Ryvre
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Det første kysset mitt var i barnehagen, men det første ordentlige fikk jeg da jeg var 13. Han var dritstygg og luktet funky, men jeg ville bare få det første kysset overstått, så vi kysset.

Veldig lite romantisk mao :fnise:

Skrevet

Som det forholdsvis sosialt inkompetente mennesket jeg er, hadde jeg passert 20 og vel så det før jeg fikk mitt første kyss. Det skjedde på en studentfest. En av guttene ble litt klengete mot meg og plutselig ga han meg et kyss på munnen. Selv var jeg edru fordi jeg er avholds. Den første tanken som datt ned i hodet på meg, var denne platetittelen. Det var med andre ord ikke særlig romantisk. Litt over et år etterpå fikk jeg min første kjæreste, og da ble det også mer ordentlig kyssing.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt første kyss var da jeg var på ferie. Foreldrene mine eier feriehus i utlandet så hver gang vi var der så hadde jeg sett en gutt som jeg var så betatt av. En sommer da jeg nettopp hadde fylt 14 år så satt jeg og ett par venner å snakket, da kom han plutselig bort å begynte å snakke med meg, husker at hjertet mitt banket så fort da jeg så han at jeg holdte på å dø! hehe.. I hvert fall så skjedde det at alle dro hjem og de som ble igjen var bare meg og han. Husker at jeg sa at jeg var trøtt og at jeg skulle gå å legge meg MEN pluttselig så dro han meg bort til han å ga meg det beste kysset jeg noensinnet har fått!Den kvelden fikk jeg ikke sove i det hele tatt, jeg hadde milioner av sommerfugler i magen og var veldig glad,kvald,spent og ikke minst FORELSKET! ja, her sitter jeg da 10 år etter det og enda har jeg ikke fått ett så bra kyss som det der :) Vi var sammen i 3-4 år etter det =)

AnonymBruker
Skrevet

17 år og ganske full. Ikke et vellykket kyss :gjeiper:

Skrevet

Mitt første kyss kom når jeg var 12 år... selve kysset var vel ok, men som jeg hater at det ble med den personen.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk mitt første kyss når jeg var åtte år. Jeg og en gutt i paralellklassen var veeeeldig forelsket. Husker jeg fikk sommerfugler i magen bare han så på meg.. En gang dro han meg med inn på bomberommet i kjelleren i skolen når vi var på fritidsordningen. Jeg tror ikke jeg våget å si noe eller gjøre motstand. Husker det var en slags skrekkblandet fryd av en følelse. Han skrudde av lyset slik at det ikke gikk an å se noe som hest. I bomberommet ble det HELT mørkt. Også klarte han på et vis å finne meg i mørket og det ble ikke bare kyssing for å si det slik. Neida, full klining og han var veldig ivrig og presset meg opp etter veggen. Ganske lenge også.. Det var helt ubeskrivelig!

Skrevet

Mitt første kyss var i barnehagen. Gjemte oss i en krok bak barnehagen, hver dag, fast tid. Husker det var en gang jeg ikke ville kysse med han fordi han hadde masse kaviar rundt munnen og det var jo kjempe ekkelt, syntes jeg :fnise:

Skrevet

Var med min første kjæreste da jeg var 15 år. Hadde vært å sett på film hos han, jeg sa vel knapt et ord for jeg var så sjenert. Da jeg var på tur ut døren, gav han meg en klem og kysset meg etter det. Et ordentlig stivt kyss fra min side.. virkelig glad for at jeg er ferdig med den tiden :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

oooo hadde mange sånne kleine harde raske kyss på alle tullekjærestene mine men når jeg ble 14 år så fikk jeg meg min første ordentlige kjæreste, var så forelsket å kåte begge to, så en kveld vi så på fotball og jeg kjedet livet av meg fikk jeg lyst til å kysse og prøve disse tungekyssa som hørtes så "skumle" ut.

men guuud det var deiligt :D ble vår nye fritids aktivitet <3 :rodmer:

Annonse
Skrevet

Tusen takk til alle dere som har delt historiene deres! Håper også at det er flere der ute som har lyst å dele sin opplevelse :)

Skrevet

Var ikke er ordentlig kyss da...menmen.

Men jeg er da i et langdistanse forhold. Så jeg dro til hu en helg før vi ble sammen (8 timer tog vell og merke), og når jeg sto på perongen så kysset hu meg på kinnet før jeg tok toget hjem igjen :rodmer: .

Jeg satt 3 timer å stirra ut et vindu mens jeg tenkte ut hva som hadde skjedd den uka som hadde fått hu til å kysse meg :sjenert:

var litt naiv da ja, dette skjedde i høstferien i fjor morsomt nok.

Mye som har forandra seg nå ja :)

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke helt hvor gammel jeg var men må vel ha gått i 6. eller 7. klasse, mest sannsynlig 7.

Jeg hadde besøk av en gutt som jeg ikke var helt sammen med, men det var vel nesten. Vi gikk en tur nedover en grusvei som går fra huset mitt ned til ett vann. Mens vi gikk snakket vi faktisk om dette med å kysse, så uromantisk nok bestemte vi oss for å prøve. Vi stoppet på en liten bru som går over en bekk og der hadde jeg altså mitt første ekte kyss.

Nå syns jeg egentlig det høres litt fint ut, men jeg brukte mye tid på å fortrenge dette i ettertid for jeg syns det var så flaut. :fnise:

Gjest Levitate
Skrevet

Husker mitt første kyss utrolig godt. Det var med en jeg var skikkelig forelsket i når jeg var 11 år gammel. Vi lå i sengen hans, under dyna og De Lillos - Ut spilte på full guffe i bakgrunnen. Plutselig kysset han meg. Mykt, varmt og godt, jeg ble nervøs og kåt (skjønte ikke at det var kåt jeg ble, har skjønt det nå i ettertid for jeg husker følelsen, visste ikke hva kåt var når jeg var 11 år). Stakk av med en gang fordi jeg ble skremt. Hehe. Det var mitt første kyss. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...