Gjest anonjentå Skrevet 14. april 2012 #21 Skrevet 14. april 2012 Det er nok helt sikkert bakteriell vaginose! Hun må til lege.
ninuska_ Skrevet 14. april 2012 #22 Skrevet 14. april 2012 (endret) På 3/13/2012 den 22.50, AnonymBruker skrev: Vis meg den mannen som kan gå til dama si å fortelle at fitta lukter jævlig... han ender opp dameløs eller sex-løs Absolutt ikke. Hvis man er kjærester eller har sex, så mener jeg at man har man et ansvar for å si ifra om man legger merke til forandringer hos hverandre. Endret 15. mars 2018 av ninuska_ 2
Marsipan Skrevet 14. april 2012 #23 Skrevet 14. april 2012 Fukt fingrene med litt vadumekum eller munnvann også piller du deg forsiktig i nesen/rundt neseborene. Det lukter jo bare munnvann så det burde jo ikke være noe mistenksomt? Vademekum må du kanskje tynne ut med litt vann først... Ganske sterkt og holder garantert borte all lukt!(Sikkert i flere dager etterpå også ) Da jeg begynte å lese dette innlegget, trodde jeg du skulle foreslå å bruke vademecum'en nedentil på dama *AU* Ellers enig med dem som anbefaler legebesøk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå