AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Dette temaet dreier seg om at dama lukter veldig vondt nedentil og det plager meg veldig når vi har sex. Jeg poster det allikevel her i kropp og helse forumet fordi det er et spørsmål om hvordan blokkere ut lukt på generell basis. Er også redd jeg ville fått mange useriøse svar i sexualitet forumet, da dette er et problem som plager meg veldig. Ja jeg vet at det kan være soppinfeksjon, whatnot, i vaginaen som skaper den vonde lukten. Jeg har sagt det til henne og hun prøvde å gjøre noe med det, men nå flere uker etterpå lukter det fremdels vondt. Jeg ser for meg at dette problemet kommer til å vedvare over lang tid og ønsker derfor en kjapp løsning så jeg slipper å brekke meg under sex. Finnes det noen måte å ikke lukte på? Sperre denne sansen... Uten at hun ser det? Tror ikke hun blir så glad hvis jeg stiller med neseklype. Holde for nesa er også uaktuelt. Noen tips? Alle tips mottas med takk. Kunne seriøse svar... Takk.
Gjest Apophis Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Pust med munnen? Og ho bør ta seg ein tur til lege eller gynekolog eller noe dersom ho ikkje har gjort det allerede.. Endret 13. mars 2012 av Apophis
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Kanskje det er intimhygienen som gjør det? Eller så kan det kanskje være noe hun spise. Who knows.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Uff, jeg ville iallefall kjøpt denne til henne: http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-901997.aspx Og så ville jeg vurdert å bruke sånn under nesa som åstedsgranskere og sånn bruker, kanskje? Er ikke det bare en slags mentolatum? Det synes ikke heller. En slags løsning, men jeg har mest tro på det første rådet mitt 2
Grisejenta Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Hva med vivag? (fås kjøpt på apoteket) Og bruk en intimsåpe som regulerer pH der den skal være Lege / Gynekolog burde vært gjort for lenge siden. Det kan også være en kjønnsykdom. SOm igjen kan bli farlig om man går med over lengre tid. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Uff, jeg ville iallefall kjøpt denne til henne: http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-901997.aspx Og så ville jeg vurdert å bruke sånn under nesa som åstedsgranskere og sånn bruker, kanskje? Er ikke det bare en slags mentolatum? Det synes ikke heller. En slags løsning, men jeg har mest tro på det første rådet mitt Vet du hvor man får kjøpt mentolatum? Sikkert på apoteket... skal forhøre meg der etterpå. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Vet du hvor man får kjøpt mentolatum? Sikkert på apoteket... skal forhøre meg der etterpå. Takk for svar På apoteket Og den andre jeg linket til har de bare på Vitusapoteket, tror jeg.. Iallefall ikke alle steder. Men jeg synes den er super. Lykke til igjen
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Ja skal også få henne til å gå til gynekolog. Ikke greit å bruke sånn sak under nesa i all fremtid.
Gjest Indra Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Finnes det noen måte å ikke lukte på? Sperre denne sansen... Uten at hun ser det? Tror ikke hun blir så glad hvis jeg stiller med neseklype. Holde for nesa er også uaktuelt. Noen tips? Alle tips mottas med takk. Kunne seriøse svar... Takk. Melkesyrevagitorier. Men jeg mistenker at hun har noe mer enn litt ubalanse, kvinnekjønn lukter ikke vondt til vanlig. Hun bør til legen og sjekke seg for bakteriell vaginose.
JeanMan Skrevet 13. mars 2012 #10 Skrevet 13. mars 2012 http://www.kjerringrad.com/underlivssopp-482.html Les denne linken, eddik og salt i vann skal visstnok funke.
HvittHus Skrevet 13. mars 2012 #11 Skrevet 13. mars 2012 Vet du hvor man får kjøpt mentolatum? Sikkert på apoteket... skal forhøre meg der etterpå. Takk for svar Mentolatum lukter veldig kraftig, og du bør nok hoste opp en svært god forklaring for at du har på deg dette middlet, ellers vil damen din lukte lunta og bli veldig lei seg. Vær heller ærlig og fortell at lukten ikke er noe særlig, og at hun bør få en time hos gynekolog slik at dere kan finne ut hva som er problemet. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #12 Skrevet 13. mars 2012 Hun har garantert bakteriell vaginose. Da hjelper det ikke å behandle mot sopp. Bestill nå time hos lege slik at hun får tatt en gynekologisk undersøkelse og få medisiner. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #13 Skrevet 13. mars 2012 Hun trenger ikke å gå til gynekolog for dette? Hun får tatt gynekologisk undersøkelse hos allmennlege. Hun har vel fastlege? Hun kan ta undersøkelsen der.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #14 Skrevet 13. mars 2012 Få henne til lege! Det er det eneste fornuftige. Og ikke ha sex, det hjelper ikke på ubalanse/sopp/bakteriell vaginose. 1
iskaffe Skrevet 13. mars 2012 #15 Skrevet 13. mars 2012 Fukt fingrene med litt vadumekum eller munnvann også piller du deg forsiktig i nesen/rundt neseborene. Det lukter jo bare munnvann så det burde jo ikke være noe mistenksomt? Vademekum må du kanskje tynne ut med litt vann først... Ganske sterkt og holder garantert borte all lukt!(Sikkert i flere dager etterpå også ) 2
Inx Skrevet 13. mars 2012 #16 Skrevet 13. mars 2012 Stapp 2 sov-i-ro i hvert nesebor, effektivt som fy, du får også sexy fransk aksant med på kjøpet 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #17 Skrevet 13. mars 2012 Skal få henne til legen! Fukt fingrene med litt vadumekum eller munnvann også piller du deg forsiktig i nesen/rundt neseborene. Det lukter jo bare munnvann så det burde jo ikke være noe mistenksomt? Vademekum må du kanskje tynne ut med litt vann først... Ganske sterkt og holder garantert borte all lukt!(Sikkert i flere dager etterpå også ) Takk, dette skal prøves om Mentolatum lukter for kraftig.
Minya Skrevet 13. mars 2012 #18 Skrevet 13. mars 2012 Min erfaring med kvinnekjønn som lukter selv om de er helt friske (om det faktisk er tilfellet her) er at dere rett og slett ikke passer sammen "kjemisk". 3
Gjest "gjest" Skrevet 13. mars 2012 #19 Skrevet 13. mars 2012 Min erfaring med kvinnekjønn som lukter selv om de er helt friske (om det faktisk er tilfellet her) er at dere rett og slett ikke passer sammen "kjemisk". Jeg har gjort samme erfaring. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #20 Skrevet 13. mars 2012 Vis meg den mannen som kan gå til dama si å fortelle at fitta lukter jævlig... han ender opp dameløs eller sex-løs 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå