Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 13. januar 2004 #1 Skrevet 13. januar 2004 Har det så vondt inni meg har bare såå lyst å hyle og skrike. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. At mannfolk noen ganger kan være sååå,, grrr..... :evil: Sier ting som sårer den andre, uten og tenke over det. har så mye jeg skulløe sagt, men er redd for at det ikke hjelper stort. Ønsker bare at den gode snille sambo skal bli seg selv igjen.. Gråter litt jeg, hjelper ikke så mye, men får i allefall noe ut av systemet.. Måtte bare få utløpt litt.
Orthia Skrevet 13. januar 2004 #3 Skrevet 13. januar 2004 Her får du hvertfall en fra meg. Håper ting blir bedre etterhvert!
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 13. januar 2004 #4 Skrevet 13. januar 2004 Ja, jeg sitter med akkurat de samme følelsene etter at jeg og sambo hadde en mislykket tur på byen i helgen..............
Gjest Tex Skrevet 14. januar 2004 #5 Skrevet 14. januar 2004 Klemmer til alle som er litt triste.... Håper dere kan ta dere en tur innom denne tråden snart..... Klem Tex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå