AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Vi har fått time i Haugesund i juni og jeg har så mange spørsmål at jeg holder på å sprekke. Når vi har forsamtale i juni og alle nødvendige tester er tatt - når kommer vi i gang?? Er så mye venting rundt dette at jeg holder på å gå på veggen. Dette er jammen ikke lett. Man må forholde seg til at "alle andre" er i situasjonen man ønsker å være allerede og smile og late som alt er så jævla fint!! Jeg har en søster som er prøverør og jeg klarr nesten ikke å la være å si til moren min at vi også må gjennom dette, men samboeren min vil at vi holder det hemmelig....er det riktig? Lyst til å si det til henne likevel..;S men det føles som et svik mot samboeren... What to do? Har klinikken i Haugesund stengt i heeeele juli? Takk for svar...
S_Dreams Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Hei Etter at vi var til prøverørssamtale i Bergen, så tok det kun 1 mnd før vi var i gang:)
CathrineMic Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Vi skal også inn til haugesund i juni =) Krysser fingrene for oss begge at vi kommer fort igang :D Spennende tid vi har framover forann oss! Kan jeg spørre hva prøver dere har tatt på forhånd?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #4 Skrevet 29. mars 2012 Vi skal også inn til haugesund i juni =) Krysser fingrene for oss begge at vi kommer fort igang :D Spennende tid vi har framover forann oss! Kan jeg spørre hva prøver dere har tatt på forhånd? Hei, Nå har vi fått fremsyndet timen til mai - JIPPI:) Vi har tatt en del blodprøver - bl.a rubella (røde hunder MÅ man ha tatt vaksine mot) Ellers har jeg tatt lapaskopi 2 ganger og er operert for celleforrandringer. Mannen har tatt sædprøve 2 ganger. Tiden går så SAAAAAKTE....!!! Jeg håper på 1 forsøk før de stenger ned klinikken i juli:S
CathrineMic Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 Både jeg å mannen tok en del blodprøver. Så regner med det er nok det vi har tatt siden de ikke har sagt noe om dette enda... Åååh, fikk dere time tidligere, jeg vil også! Vi skal jo selvfølgelig på ferie i juli, å begynnelsen av august, så lurer på når jeg får begynne... :/ Det er ikke akkoratt bedre at mannen jobber i nordsjøen heller :S Tiden går alt for sakte.... hadde d hvertfall vore mai liksom hehe
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Både jeg å mannen tok en del blodprøver. Så regner med det er nok det vi har tatt siden de ikke har sagt noe om dette enda... Åååh, fikk dere time tidligere, jeg vil også! Vi skal jo selvfølgelig på ferie i juli, å begynnelsen av august, så lurer på når jeg får begynne... :/ Det er ikke akkoratt bedre at mannen jobber i nordsjøen heller :S Tiden går alt for sakte.... hadde d hvertfall vore mai liksom hehe Hei, Hvis du ønsker time tidligere så kan du kontakte dem og si at dere ønsker å stå på listen over de som ønsker å bli kontaktet om noe dukker opp før den timen dere har fått. Det er ganske stor sjanse for at dere får time tidligere da. Lykke til!!
CathrineMic Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Hei, vi ble gravid i april, men hadde sa forje mandag. Så jeg ringte til haugesund idag å utsatte timen til torsdag, i håp om å bli gravid selv igjen ganske raskt. For alt jeg vet var vi bare super heldige den ene gangen. Men nå er det hvertfall ett lite lys i tunnelen ) jeg spurte også om det ville ta lang tid fra vi har vore til samtale, til vi begynner. Men det gikk visst kjempe fort lykke til
Bimbo Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Vi hadde forsamtale i april 2008 og rakk akkurat et forsøk før ferien. Man skal jo vente på mens, så starte med nedregulering (20 dager om jeg ikke husker feil), så er det jo stimulerende med sprøyter i 10-14 dager (?), før uttak og innsett. Litt irriterende at de stenger helt i ferien, den har kommet i veien for oss et par ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå