AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Jeg er i jobbsøkersituasjon, og prøver så godt jeg kan å få noen til å passe datteren min på 1.5 år hvis jeg skal på intervju, men hvis jeg ikke får det, er det da legitimt å spørre om jeg kan ta henne med? Eller er det helt på tryne å spørre om noe sånt?
Moscato Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Eg synest det kjem heilt an på kva type arbeidsplass det er snakk om. Endret 13. mars 2012 av Moscato 2
lilljan Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Jeg ville gjort alt jeg kunne for å unngå å ta datteren min med på intervju. Jeg tror du blir distrahert og eventuell arbeidsgiver vil få ett negativt inntrykk 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Jeg jobber med rekruttering og man tar IKKE med seg barn på intervju!!! det er ikke akseptabelt. 7
Pria Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Nei nei og atter nei. Du har ikke med barnet ditt på jobbintervju!! 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Hvis du ikke klarer å få noen til å passe barnet ditt den korte tiden det tar på et intervju, hvordan skal jeg som arbeidsgiver da vite at du faktisk skaffer barnevakt og er en pålitelig arbeidstaker? IKKE ta med barnet! 6
Gjest Bond Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Jeg tror det skaper helt feil inntrykk så jeg hadde absolutt prøvd å unngå dette!
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Jeg takker for svar. Jeg regnet med at det var de svarene jeg ville få. Det var bare i nødstilfelle at jeg måtte ha tatt henne med. Hun begynner i barnehagen til høsten. Det er vanligvis ikke vanskelig å få tak i barnevakt på kvelder og helger, men de fleste intervjuer er jo på dagtid, og da jobber de fleste, derfor ville jeg bare lufte ideen litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå