Gå til innhold

Festdrakt ("billigbunad") til jente str 10-12

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg prøver å få tak i festdrakt(sånn "billig-bunad") til jenta mi men jeg finner det ikke noe sted, hverken her i byen eller på nett. Cubus hadde det før, men de har visst nok sluttet. Det eneste jeg finner på nett er på Spar Kjøp, men de har bare opp til str. 8 år. På Finn fant jeg ingen som jeg likte med rett str.

Noen som kan hjelpe meg hvor jeg kan finne slikt via nettbutikker? Pris sånn ca 500,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ikke kle opp jenta di i det rasket der, det er virkelig helt grusomt stygt. Lei heller en ekte barnebunad til henne hvis hun skal noe spesielt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spar Kjøp har fine drakter til barn som fremdeles vokser :)

På Spar Kjøp nett fant jeg bare festdrakt opp til 8 år. Har du sett noe jeg ikke har sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..det har jeg ikke lagt merke til før du sa det. Jeg googlet litt og fant ut at Barnas Hus har drakter opp til str 134. Name It har også bunader til større barn. Her er en link..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmmm..det har jeg ikke lagt merke til før du sa det. Jeg googlet litt og fant ut at Barnas Hus har drakter opp til str 134. Name It har også bunader til større barn. Her er en link..

Så snill du er som hjelper meg å lete. :blomst:

Størrelse 134 blir for lite.

Syns den på Name it hadde litt for mye merkelig mønser på drakten. Leter etter noe uten for mye dill på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer nok på cubus i løpet av denne mnd her. Evt så kan du jo kikke etter råndastakk på finn? De er ikke så veldig dyre, om du er heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte i fjor på reflex/bare barn. Solgte fjorårets modell til halv pris t.o.m. Kommer nok når det nærmer seg 17 mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper i forskjellige strl på Fretex når jeg kommer over noen jeg liker, har ikke kommet så langt som til strl 10-12 enda (jenta mi er 6 år, og har en jente til som kan arve), men har sett de har ganske store. Koster ikke mye og de er jo som regel nesten ikke brukt (samme gjelder skjorter og sko). Har funnet kjempefine drakter til 130 kr (med sko og skjorte har jeg kanskje gitt 250 kr), det hender de har cape også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Søk på denne finn koden 33280929, der ligger det noen

Denne fant jeg på finn, interesant?

Endret av Solstråla88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har faktisk prøvd å ringe/sende mail til selgeren men jeg får ikke noe svar. Har prøvd flere dager.

ts

Prøvde begge numrene akkurat nå, fikk ikke svar nå heller. :(

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk Ab:) Litt nytt med dette med linker og styr:P

Haha, jeg har gjort samme feil selv. Ikke bare én gang heller. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...