Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innser at det muligens er et trivielt spørsmål, men er det noen som har tips til en lampe på barnerommet?

Jeg har noen lamper på veggen, men de er skrekkelig sterke (minste mulige wattstyrke) på natterstid. Tenkte på en Barbapapalampe fra Lumilove, men jeg aner ikke om de igjen er sterke nok?

Kjære vene, jeg innser jo at jeg høres jo helt dust ut med et slikt spørsmål, men pytt sann, lar det stå til :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det spørs jo litt hvor lyst du ønsker ha det....

Vi har én liten barbapappa-nattlampe som står i stikkontakten. Vet ikke hvor vi kjøpte den, men den gir mer enn nok lys for vår del. Da ser man nok til at man klarer f.eks gå ut av rommet greit.

Skrevet

IKEA senderr ikke...

Jeg kjøpte en Barbapapalampe...

Så håper jeg den er sterk og svak nok, om ikke får jeg bare selge den videre :)

Skrevet

IKEA senderr ikke...

Kanskje du kjenner noen som kan kjøpe på Ikea og sende? :lur:

Skrevet (endret)

Gjør jeg?

:fnise:

Endret av O'hara
Skrevet

Jeg har sett på slike, synes du de virker?

Tror frøkna vår er litt ungfor slikt per i dag, men vurderer det som bursdagsønske.

AnonymBruker
Skrevet
Vi har en Spöka nattlampe fra Ikea. Ikke verdens fineste, men den funker til sitt formål.

Den er faktisk verdens fineste!! :kjefte:

Skrevet

Kan du ikke bare sette på dimmer på lampa du har da, slik at du får akkurat det lyset som du trenger uansett tid på døgnet? Finnes f.eks sånne helt enkle plug-in-dimmere som du setter i stikkontakta som du kan bruke til de fleste pæretyper (altså gløde- og halogenpærer på 230 volt). Kan få dem ned til rundt hundrelappen :)

Skrevet (endret)

Kan du ikke bare sette på dimmer på lampa du har da, slik at du får akkurat det lyset som du trenger uansett tid på døgnet? Finnes f.eks sånne helt enkle plug-in-dimmere som du setter i stikkontakta som du kan bruke til de fleste pæretyper (altså gløde- og halogenpærer på 230 volt). Kan få dem ned til rundt hundrelappen :)

Jeg er klar over den muligheten, men da må jeg fikse litt mer enn hva jeg orker :)

Mener det ikke går på lampen jeg har.

Men takk for tips!

Og kontakten er under senga... Litt tungvindt å dimme derfra :fnise:

Endret av O'hara
Skrevet

Vi har den barbapapa-lampa du har kjøpt og syns ikke den er for sterk eller for svak ;) eneste "problemet" er at hun elsker å leke med den, hehe ;)

Skrevet

Jeg har sett på slike, synes du de virker?

Tror frøkna vår er litt ungfor slikt per i dag, men vurderer det som bursdagsønske.

Nei, synes ikke den virket... Men det var jo muligens fordi småen var for liten da vi prøvde den. Den var også veldig populær å leke med, så vi måtte sette den bort for at den ikke skulle bli ødelagt. Nå trenger vi ikke å bruke den, siden de stort sett sover minst til kl 6, og det synes jeg er passelig tid å stå opp på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...