AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Har greid å bare pakke med èn bh på tur, resten ble igjen hjemme, og jeg er helt nødt til å ha på bh NÅ straks. Ingen butikker i nærmeste 40km omkrets, og det begynner å haste. Selvsagt er min eneste bh for stor i omkrets, jeg må sy den inn, rett og slett, for at den ikke skal gli ned på ryggen, eller opp i nakken. Sitter her med nål og tråd og vet ikke hvordan jeg skal angripe dette for at det skal bli best mulig og minst mulig synlig resultat, noen som har tips?
Edvarda Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Du bare bretter inn en passe stor del av den helt inntil hektene bak på ryggen, slik at bretten blir liggende under hektene. Hvis du ikke bryr deg om at hektene havner litt til siden for midten holder det å ta inn alt du trenger å ta inn på én side. Husk at du må sy litt skikkelig, bruk dobbel tråd, for sømmen vil bli utsatt for litt press. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Tusen takk for svar Edvarda! Rakk ikke å svare deg i går, men sydde som faen, og det gikk! Puuuh, dagen ble reddet 3
Edvarda Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Tusen takk for svar Edvarda! Rakk ikke å svare deg i går, men sydde som faen, og det gikk! Puuuh, dagen ble reddet Hurra
Minya Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Innsying av bh'er er alltid en utfordring, for de er jo ALDRI like i hektesømmen. Flott at du fikk det til!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Innsying av bh'er er alltid en utfordring, for de er jo ALDRI like i hektesømmen. Flott at du fikk det til! Ja, det var et mareritt, måtte skikkelig konsentrere meg og sy så det ble riktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå