Gå til innhold

To-delt eller hel vår/høst uteklær til snart bleiefri gutt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!!

Sønnen vår trenger ny parkdress, og jeg kjøper den såpass at den skal være passe til høsten også. Han har på eget iniativ begynt seg såvidt uten bleie nå, men planen er å hvertfall være bleiefri til høsten. Så kommer da det lille dilemmaet jeg har laget oppi hodet mitt: Er det best med to-delt eller hel da?? Jeg tenker at det må være lettere både for barnehagepersonalet og han selv hvis han har to-delt når han plutselig må på do, men så er det jo veldig praktisk med hel også... Noen kloke hoder som kan hjelpe meg?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hel, syns jeg. Lettere å bevege seg i etc. Jeg har først begynt med todelt når de har vært 5-6 år.

Skrevet

Heil dress. Om barnehagebarn skal ha to-delte sett må det i alle fall vere selebukse og jakke, og det er jo langt verre å kle av for tissing enn ein heil dress.

Skrevet

Heldress. Det er egentlig ikke så vanskelig å ta av, ned men en glidelås og trekke ned.

AnonymBruker
Skrevet

Hel.

Datteren min brukte noen ganger en overtrekksbukse i fjor vår, og det er i grunnen ikke noe mindre vanskelig å ta av.

Skrevet

Eg henger meg på dei andre og seier heildress. Har jobba i barnehage i to år, og eg er veldig fan av dei. Det er mykje meir styr med å ta av regnjakka og selane på regndressen, enn å ta ned glidelåsen. I tillegg virkar dei lunare, og det er vanskeligare for vatnet å snike seg inn. (Sjølv om det på merkelig vis kan klare det der og;) )

Skrevet

Heil, ja :Nikke:

Eg kjem i alle fall ikkje til å kjøpe todelt før skulealder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...