AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 En meget hyggelig mann jeg har vært på flere dater med de siste to måndene fyller år denne uken. Vi har ikke sett hverandre så mye i det siste, men sender hyggelige sms til hverandre nesten daglig. Jeg har lyst til å overraske ham med å gi ham en presang, dukke opp helt uanmeldt på jobben hans. Blir dette over the top eller hva synes dere synsere her inne? :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Dukke opp uanmeldt på jobben hans er "over det top", ja. En presang burde derimot være helt greit.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Dukke opp uanmeldt på jobben hans er "over det top", ja. En presang burde derimot være helt greit. Det er ikke så mange andre enn ham på jobben hans da må jeg vel kanskje nevne...TS
Reaper Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Dukk opp naken og ta med øl. Edit: KALD øl. Endret 13. mars 2012 av Reaper
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 hvorfor dukker du heller ikke opp hjemme hos han? dukk opp halvnaken med gave og vin eller øl
momo Skrevet 14. mars 2012 #7 Skrevet 14. mars 2012 Dukke opp på jobben hadde jeg ikke gjort. Jeg dater også en mann som hadde bursdag nå, og vi skal treffes til helgen, så gave og kake får han av meg da.
Gjest M0ntriark Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Jeg husker da jeg datet han jeg er med nå, så hadde han bursdag omtrent på samme stadie dere er i nå. Hadde jeg møtt opp på jobben hans, hadde det hele tippet feil vei. Det hadde vært over the top ja. Gave, tja, jeg tror kanskje jeg hadde vurdert den litt og.. Vi ga ikke gave til hverandre mens vi datet, men det var oss og ikke dere:) I såfall bare en liten ting, for jeg hadde følt det veldig rart å få noe stor gave av en jeg datet. Helst kunne jeg bare tenkt meg en kveld med litt ekstra den dagen og ingen gave. Det er jo veldig individuelt hva man ønsker. Du får lufte det litt for han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå