Gjest Dorothy*** Skrevet 13. januar 2004 #1 Skrevet 13. januar 2004 Hei! Har lenge vært på jakt etter noe som kan stimulere klitoris under samleie, har prøvd med vibrator, men har lett etter noe mindre. På Kondomeriet så jeg et vibrerende egg, av typen ett egg med ledning og kontrollboks. Er disse egentlig ment for å stimulere inni skjeden eller klitoris? Noen som har egne erfaringer med slike dingser? Eventuelt hva jeg bør se etter?
Gjest Johannes J. Skrevet 13. januar 2004 #2 Skrevet 13. januar 2004 Egget er nok ment for invortes bruk, og de er suverene hvis de er av den typen med et mykt belegg på utsiden. Det du søker er muligens en slik sommerfugl sak som du fester med snor rundt livet (som en truse). Jeg kan også anbefale utstyr som settes på penis, men allerhelst vil jeg anbefale deg å søke etter de pungtene som gir deg en vaginal orgasme. G-punktet er ingen myte. Det og andre herligheter er i høyeste grad til stedet.
Nøste Skrevet 14. januar 2004 #3 Skrevet 14. januar 2004 Jeg har kjøpt en sommerfugl , jeg synes den så sexy ut å han likte den også. Men da jeg prøvde den på klitoris synes jeg at den ikke virket noe serlig kraftdig. Så nå venter jeg på nytt utstyr som settes på penis så vi kan få det til samtidlig ,håper at det virker bedre .
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2004 #4 Skrevet 14. januar 2004 Har også kjøpt denne artige og søte sommerfuglen, men er enig med Nøste, den er ikke kraftig nok.... Blir nok å kjøpe noe annet spennende... har lyst å prøve egg jeg!
Venus_venus Skrevet 14. januar 2004 #5 Skrevet 14. januar 2004 Om du er ute etter noe som viberer alt fra pusete til kraftig og som kan brukes på mange måter. Eks egg i flere størrelser og penisring til å sette egget i, til bruk under samleiet, slik at man får hendene fri, vil jeg anbefale Pulsatron Kit settet på det sterkeste. :oops:
Gjest Dorothy*** Skrevet 14. januar 2004 #6 Skrevet 14. januar 2004 Hvor får man kjøpt den? Pulsatron Kit...
Gjest Poirot Skrevet 14. januar 2004 #7 Skrevet 14. januar 2004 Man får kjøpt minivibratorer formet som eks lebestift hos Beate Uhse.
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #8 Skrevet 15. januar 2004 Hvor får man kjøpt den? Pulsatron Kit... De fleste steder som selger leketøy vil jeg tro. Gjør et søk på nettet.
Gjest glamourgirl Skrevet 15. januar 2004 #9 Skrevet 15. januar 2004 Hvor får man kjøpt den? Pulsatron Kit... Du får tak i Pulsatron på Kondomeriet. Den er ganske så fint fungerende, ja.
Kevin Skrevet 18. januar 2004 #10 Skrevet 18. januar 2004 Mange bra forslag her... tror jeg... Ellers kan jeg bare anbefale meg...
Mossa Skrevet 18. januar 2004 #11 Skrevet 18. januar 2004 Vibb. egg fungerer fin-fint som klitorisstimulator :blunke:
Venus_venus Skrevet 19. januar 2004 #12 Skrevet 19. januar 2004 Man får kjøpt minivibratorer formet som eks lebestift hos Beate Uhse. Joda, men det er liksom ikke særlig kraftige da...
Gjest glamourgirl Skrevet 20. januar 2004 #13 Skrevet 20. januar 2004 Joda, men det er liksom ikke særlig kraftige da... Nei, syns de er småkjipe, jeg
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2004 #14 Skrevet 29. januar 2004 Du får ett par forskjellige pulsatron saker på shoppen til erotikknett.... der ligger det også noen tester av de (om jeg ikke husker helt feil) Det som er litt stilig med de er at du kan bruke kontrollboksen sammen med ganske mange andre forskjellige sexleketøy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå