Berit Skrevet 20. mars 2012 #41 Skrevet 20. mars 2012 Jeg trener faktisk i en singlet som er av 70 % ull og 30 % silke. Det er bare helt fantastisk å trene i. Den er behagelig på, puster, blir ikke tung av svette, er ikke for varm i det hele tatt.
mac84 Skrevet 22. mars 2012 #42 Skrevet 22. mars 2012 Når det gjelder vasking av joggesko i maskin er det noe produsenter fraråder. Reklamasjonsretten mister man også. Löplabbet skriver dog at man kan vaske i maskin dersom man er forsiktig, men det sliter på skoene. http://www.loplabbet.no/kan-lopesko-maskinvaskes Løpesko som blir brukt mye holder kanskje et år før de begynner å bli såpass slitt at de bør byttes ut (pga dårligere demping), så om man vasker de kanskje 1-2 ganger i løpet av den perioden vil det ikke slite så veldig på skoene. Og man mister kanskje reklamasjonsretten i teorien, men i praksis ser jeg ikke hvordan produsenter/leverandører kan si for sikkert at et par sko har blitt vasket i maskin. Og man kommer vel uansett ikke langt med reklamasjon på sko som har blitt flittig brukt over tid, eller? (beklager, litt avsporing)
Gjest Daenerys Skrevet 22. mars 2012 #44 Skrevet 22. mars 2012 Hva legger du i "brukt mye"? Tenker du på joggesko? Et par holder omlag 100-150 mil. For noen er det ett år, for andre et halvt Har man to sko å veksle på holder de lengre, da man sliter på to i stedet for ett. Jeg har to selv, og håper å ha hvert par i ett år, selv om jeg jogger mye.
mac84 Skrevet 27. mars 2012 #45 Skrevet 27. mars 2012 Hva legger du i "brukt mye"? Ehh...jevnlig bruk? Vanskelig å si nøyaktig, men løper i perioder 5-10 km, 2-3 ganger i uka, i tillegg til at de blir brukt til annen trening. Er ikke sånn at skoene da er fullstendig utslitt etter et år, men merker det i knærne under løping når dempinga begynner å bli dårlig. Da blir skoene heller brukt til diverse annet
Teriyaki Skrevet 27. mars 2012 #46 Skrevet 27. mars 2012 Jeg er utrolig fornøyd med Nike. Bruker treningsthigts, gode treningssko, også varierer det hva jeg har på overkroppen. Men en eller annen tskjorte, og helst en type som er ment for trening. Det absolutt viktigste er bh. Jeg har brukt lang tid på å prøve forskjellige typer. Type hoppe i prøverommet casall sin er absolutt best. Koster 500 kr, så dermed ikke av de dyreste heller. Mener den har vunnet forbrukertester også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå