Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil slå et slag for denne tightsen fra H&M - den er nesten litt sånn bomullsaktig med god og bred strikk i livet, kjempebehagelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns H&M tightsene er like gode som Nike sine i kvalitet faktisk, de har holdt akkurat like lenge for min del. Jeg bruker også BH fra H&M :)

Jeg er enig, H&M sine tights og bher er veldig gode. Bruker de, Nike og mxdc-tightsene om hverandre.

Også har jeg en lett løpejakke fra adidas som jeg ikke klarer meg uten:) ellers er jeg ikke så nøye på svettetranspoterende tøy, men sokkene liker jeg at er det ellers blir det dauvarmt på føttene:p

Skrevet

Noen som vet hvor man kan kjøpe Shockabsorber i butikk i Oslo? Er avhengig av å prøve før jeg kjøper...

Den er i hvert fall på hjemmesidene til Löplabbet, regner med at den er i butikk og. Har tenkt å kjøpe den samme!

Skrevet

Gode sko og go trenings BH er det viktigste :) Dernest føler jeg for min del meg bedre, og at jeg gir bedre på trening om jeg har merketøy :sjenert: Yndlingene er Better Bodies og MXDC :)

Skrevet

Jeg kjøper i grunnen alt treningstøyet mitt fra Nike. Tightser, topper og sports BH-er. Synes de er flinke på design og tøyet puster bedre enn noe annet merke jeg har prøvd.

Løpeskoene mine er fra merket Asics.

Skrevet

Et lite spm til, hvordan vasker dere joggeskoene? Mine kunne trengt en vask.

Skrevet

Et lite spm til, hvordan vasker dere joggeskoene? Mine kunne trengt en vask.

Jeg vasker bare mine i en bøtte eddikvann og skyller godt etterpå :)

Skrevet

Okei, hvor mye eddik og hvor lenge vasker du dem? Skal de bare ligge i vannet eller? Nå høres jeg veldig dum ut men... :sjenert:

Skrevet

Ca en desiliter kanskje, en god slump. Lar de ligge i vannet en stund, et par timer hvertfall. Så skyller jeg de mens jeg gnir av de styggeste flekkene, og lar de tørke helt før jeg bruker dem:)

Skrevet

Ok, tusen takk :) Da skal jeg prøve det :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei:) Hva slags trening skal du drive med da?

Til løping anbefaler jeg veldig en treningstights. Og av erfaring er ikke H&Mkvalitet noe vits, du må nestn legge i et par ekstra hundrelapper og kjøpe en fra Nike elns. Jeg har en derfra til 600 kr som jeg har hatt i flere år, fortsatt like god kvalitet:)

Bomulls-tskjorter er ingen vits dersom du vil trene ordentlig(syns jeg da). Det blir så tungt av svette. Jeg vet ikke hva stoffet jeg bruker heter, men det er glattere og tynnere:)

Sportsbh fra H&M funker fint dersom du har små bryster, for den er ikke så tjukk i stoffet. Men ellers har jeg selv en fra Nike til 300 kr. Dyrt men veldig verd pengene:)

Min erfaring er at HM-tøyet holder lenge. Kjøpte to tights i 2006 som er blitt brukt flere ganger i uken og de er fremdeles like fine =)

Skrevet

Min erfaring er at HM-tøyet holder lenge. Kjøpte to tights i 2006 som er blitt brukt flere ganger i uken og de er fremdeles like fine =)

Mhm! Jeg kjøpte mine til gymmen på vgs i 2007 og mine er fortsatt like stramme i fisken:) eneste er at de blå refleksene neders er blitt hvite, men det gjør jo ikke noe:)

Gjest Fizbo
Skrevet

Jeg elsker treningstightser fra Nike!

Samme med jakker og topper.

Har tidligere kun brukt det, men etter å ha lest denne tråden kjøpte jeg en tights fra Rönisch.

Prøvde den idag og likte den kjempegodt! Men Nike er fremdeles favoritten tror jeg :)

Skrevet

Jeg er glad i Casall, MXDC og Roennisch. Bukser kjøper jeg utelukkende fra Fitness Star fordi de er superbehagelige og har et kult design.

Kjøper heller kvalitet enn å kjøpe nytt hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Så for oss som ikke er spesielt glad i åletrange klær, noen som har noe litt løsere å anbefale? :)

• Liker 1
Skrevet

Så for oss som ikke er spesielt glad i åletrange klær, noen som har noe litt løsere å anbefale? :)

Nike har også klær som sitter løst, både topper og bukser. Det gjelder også veldig mange andre merker. Ta en tur i butikk og kikk. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier bare å hive joggeskoene i vaskemaskinen om de trenger en vask. Pleier å ta de på 40 grader sammen med klær det ikke er så nøye med. Da blir de rene og fine og har ikke merket at det har slitt nevneverdig på skoene. Ville bare nevne at det finnes andre (enklere) alternativer til eddik;)

Skrevet

Når det gjelder vasking av joggesko i maskin er det noe produsenter fraråder. Reklamasjonsretten mister man også. Löplabbet skriver dog at man kan vaske i maskin dersom man er forsiktig, men det sliter på skoene.

http://www.loplabbet.no/kan-lopesko-maskinvaskes

Kan løpesko maskinvaskes?

Leverandørene svarer et klart nei – du kan ikke vaske joggesko i vaskemaskin. Det vil de si i sportsforretningen også. De vil anbefale at du lufttørker skoene og børster dem når de er tørre.

Likevel vasker «alle» joggeskoene i vaskemaskinen. Sølete løpesko blir ikke rene av børsting og det er mye enklere å putte dem i maskina, selv om en tur der sliter mer på skoene enn en tur i marka.

Følg disse rådene om du vil maskinvaske:

- Putt skoene i vaskeposer (slike som man bruker til bh-er)

- Bruk maks 40 grader

- Sett ned farten på sentrifugen

- Bruk gjerne et skåneprogram (ull, silke)

Ikke tørk med varme

Vær svært forsiktig når du tørker skoene etterpå. Putt sammenkrøllet avispapir inn i skoene og sett dem til tørk på et tørt sted.

IKKE bruk elektriske skotørkere og sett ikke skoene oppå varmekabler. Da kan overdelen krympe og gjøre at sålen krøller seg opp. Dessuten har ikke mellomsålen i skoen godt av å bli for varm og tørr. Den mister spenst og elastisitet og får redusert sine støtdempende egenskaper betraktelig.

Husk at krymping, sømmer som går opp og lim som løsner sin følge av vasking, er ditt problem. Reklamasjonsretten har du gitt avkall på om du vasker joggesko i maskin.

Skrevet (endret)

Roennisch-topper fra get-inspired.no!

Endret av Casall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...