Gå til innhold

Fy for Helvete

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Hermed en oversettelse av en artikkel trykt i L A Times:

"I etterklokskapens lys, var det at tenne fyrstikken,

den største feil, men jeg måtte jo prøve at få hamsteren

ut."

Dette fortalte Eric Tomazewski til den sjokkerte lege

på Salt Lake City's brannskadeavd. Erik og hans

homoseksuelle partner, Andrew "Kiki" Farnum blev

innlagt akutt etter, at en seksuell lek var gått

fryktelig galt.

"Jeg satte et papprør i hans anus, og sendte vår hamster

"Raggot" ind," fortalte Eric. "Ganske som sedvanligt,

robte Kiki "Armageddon" som var vårt signal til, at nu

hadde han fått nok. Jeg prøvede at få Raggot ut igjen,

men han ville

ikke ut. Jeg kikket inn i røret og tente en fyrstikk.

Jeg tenkte at lyset ville lokke hamsteren ut igjen."

Til en pressekonferanse forklarer en talsmann for

sykehuset hva som videre skjedde: Fyrstikken tente en liten lomme av tarmgass. flammen fra denne skjøt ut av røret med det resultat at det gikk ild i Erics ansikt samtidig med at hamsterens pels ble fyrt opp noe som tennet en annen gasslomme lengre opp i anus. Trykket ifra denne sendte hamsteren ut gjennom røret som en kanomkule. Ericx fikk annengradsbrannskader og brukket nese mens Kikki fikk forbrent anus og deler av underlivet.

Mine kommentarer

Det mest skremmende med denne historien ifra det forjettede land er:

1. Han presterte og sette ett rør i kjærestens anus

2. Han kikket deretter inn, noe som må ha vært noe lignende som å se inn i Helvetes forgård.

3. Han putter hamsteren inn i røret.......(hva foregår i hodet på slike mennesker?)

4. Tenk å brekke nasen av en hamster skutt ut ifra en annens ræv....

5. Enn å finne på noe slikt for så å innrømme det på `akutten??????

Hvis man finner på noe så idiotisk så er man da vel åndsnærverende nok til å finne på noe slikt som schisofren voldteksmann eller lignende??????

spyr dere litt nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ærlig talt veldig vanskelig å tro på dette, men folk er gale så hvem vet... Hvis det er tilfelle, så stiller bare dette seg i rekken av galskapen blant enkelte folk :(

Skrevet

Minner meg om historien om damen i badekaret med en hummer og lighter, som visstnok er en vandrehistorie.

Skrevet

:hoho: Jeg spyr ikke, jeg sitter her og gapskratter! Dette er jo Amerika, og jeg tviler ikke på at det er sant!!! Fyttigrisen!!!

Den jeg føler mest med her, det er faktisk hamsteren!!!

Skrevet
Minner meg om historien om damen i badekaret med en hummer og lighter' date=' som visstnok er en vandrehistorie.[/quote']ja den har jeg også hørt og den er vel omtrent like troverdig..
Gjest gotthard
Skrevet

ikke for og ødelegge gleden her . men den leste jeg vel første gangen for ca 3 år siden trur jeg , er en av de bedre vandre historiene...

leste om han som fyllte cabrole bilen til en type med sement siden han hadde tulla med dama hans , en avis fulgte da historien tilbake til ca 1950 , det var da den var på trykk første gangen , men det sto også i en avis i 1999 at det hendte forige uke,,,vandre historier.

er jo lit morro og da:-)

Skrevet

ARMAGEDDON!!!!

Denne historien finnes også som et helt genialt lydklipp på nettet. Hørte den for ca 3 år siden. Ikke helt ny, mest sannsynlig ikke helt sann. Men definitivt bedre enn historien og damen og lighteren, ja. :)

Skal prøve å finne den. Helt konge!

Catzy

Skrevet

Man bruker lignende som tortur, bare med den variasjon at det var mus/rotter og ikke hamstre. Samme fremgangsmåte med rør opp i anus, men man bruker ild for å skremme dyret opp i anus. Og man kan jo selv tenke seg hvordan det er å ha en vettskremt gnager i baken.

Gjest Adessón
Skrevet
Man bruker lignende som tortur' date=' bare med den variasjon at det var mus/rotter og ikke hamstre. Samme fremgangsmåte med rør opp i anus, men man bruker ild for å skremme dyret opp i anus. Og man kan jo selv tenke seg hvordan det er å ha en vettskremt gnager i baken.[/quote']

:o Nå ble jeg stum.

Hvor er det dere får høre sånne ting? Jeg har vært spart for slikt hittil. Er det noe dere får høre av andre? På nettet? Har ikke åpnet de rette sidene, jeg gitt! Ble litt nyskjerrig. :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Slike agurkhistorier som kommer innimellom.

Finnes mange varianter av denne.

Gjest gotthard
Skrevet

leady h..

den vanligste måten rotter blei brukt på var at de puttet en rotte i en metal beholder og bandt den fast på magen til oferet , ventet til rotta blei sulten eller ville ut , og hvor er det da lettest og gnage.....et av knepa ss likte

Gjest gotthard
Skrevet

det er faktisk en måte som blei brukt allerede før jesus og kara sleit sandaler rund om kring.

så om det sto om det i boka 1984 (regner med du mener den?) så er det ikke dermed sakt at det er en ny ide:-)

de har funnet paoirer på at ca 100 norske motstands soldater blei utsatt for dette knepet i ww2 , muligens store mørketall der men..

så det er et gammelt knep...

Skrevet

Har en annen vandrehistorie som har versert i flere år...

En dame som jobbet som ekspeditør i en matvarebutikk. Denne damen hadde bursdag, og venner og slektninger ville arrangere et overraskelses party. Venner og slektninger låste seg derfor inn i damens leilighet med kaker og ballonger.....de ville vente til hun kom hjem og rope GRATULERER MED DAGEN når hun åpnet døra til stua hvor hele gjengen stod musestille og ventet spent.

De hørte damen låste seg inn, og at hun romsterte en del på kjøkkenet. Overraskelsespartyet stod stadig og ventet spent bak døra på stuen. De hørte deretter en del rare lyder på kjøkkenet og begynte å bli bekymret for bursdagsbarnet.............De bestemte seg for å sjekke hva som skjedde på kjøkkenet og åpnet døra........................................

Og der ligger bursdagsbarnet på kjøkkengulvet, naken fra underlivet og ned, med bikkja ivrig slikkende på fitta hennes som var innsmurt med leverpostei..............................................................................FYSJ!

Skrevet

nok en historie:

En mann og en dame møtes ute på byen. De finner tonen, faktisk så godt at de ikke vil avslutte kvelden da baren stenges. De drar hjem til damen, og ender i sengen.

Et par dager etter denne episoden, begynner damen å klø nedentil. Hun ringer legen sin og får time samme dag. Damen ankommer legen, legger seg på rygg, hvorpå legen gjør sine undersøkelser - og blir stum, for deretter å tilkalle sin assistent.

Damen begynner selvsagt å lure, og spør hva det er. Svaret til legen kommer som et sjokk. Hun har likorm i vaginaen.

For å gjøre en lang historie kort, viser det seg at mannen hun møtte på byen jobber på likhus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...