Gå til innhold

VLC-spilleren vil ikke psille av filer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Innstallerte VLC spiller versjon 2.0 igår, og nå nekter den å spille av noen filmer jeg har. Jeg får bare beskjed om at torrentfilene ikke kan spilles av.

Finnes det en måte å fikse dette på, eller er det noe annet jeg kan spille av filene på. Før hadde jeg en tidligere versjon av VLC som spilte av filene helt greit, men plutselig sluttet den å fungere.

Er det eventuelt noe annet ( ikke windows media player ) som jeg kan spille av filene?

Videoannonse
Annonse
Gjest NotSo
Skrevet

Vet du hva slags filtype det er?

VLC skal vel kunne spille av de fleste videofiler der ute, med mindre du har lastet ned noe veldig rare greier.

Jeg bruker Media Player Classic (kan lastes ned her)

Jeg liker denne bedre enn vlc fordi den har bedre sort-nivå, den spiller ikke av like mange filtyper, men det bør ikke være noe problem. Lyden er til gjengjeld litt lavere ettersom du ikke kan sette volumet til 200% som du kan i VLC, men det er jo bare å skru opp i Windows eventuelt.

AnonymBruker
Skrevet

VLC skal vel kunne spille av de fleste videofiler der ute, med mindre du har lastet ned noe veldig rare greier.

Jeg liker denne bedre enn vlc fordi den har bedre sort-nivå, den spiller ikke av like mange filtyper, men det bør ikke være noe problem. Lyden er til gjengjeld litt lavere ettersom du ikke kan sette volumet til 200% som du kan i VLC, men det er jo bare å skru opp i Windows eventuelt.

http://www.afterdawn.com/guides/archive/how_to_play_flv_files.cfm

Legg inn ffdshow!

AnonymBruker
Skrevet

Det står at det er AVI fil.Men jeg fikk jo til å spille dem av før på den eldre versjonen. Syntes derfor det var utrolig merkelig at det ikke skal gå nå lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...