AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Hva ser du for deg, når du hører ordet "sterk" Jeg har vært igjennom mye drit, og vil gjerne ta en tatovering som representerer det. jeg har vokst, og blitt sterkere av det som har hendt og jeg er utrolig stolt av hvordan jeg har kommet ut av ting. Det er både narkotika, vold og voldtekt inn i bildet..
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 http://bloggfiler.no/signerd.blogg.no/images/1155852-7-1307553550473.jpg Denne synes jeg er herlig. Hestehov er jo en blomst som kommer seg opp over alt. Jenta som har denne heter Signe, som betyr ny strid, derav teksten.
Gjest loren Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Jeg tok selv Grip Dagen, Skap Dagen, Elsk Livet (på latin) i fjor etter å ha vært gjennom en heftig runde med ymse. For å minne meg på at man må tørre å gripe de muligheter som kommer, at man er med på å skape sin egen hverdag og at livet tross alt er verdt å elske Lykke til med å bestemme deg.
Gjest Badabing Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 http://bloggfiler.no/signerd.blogg.no/images/1155852-7-1307553550473.jpg Denne synes jeg er herlig. Hestehov er jo en blomst som kommer seg opp over alt. Jenta som har denne heter Signe, som betyr ny strid, derav teksten. Ellers er det vanlig med løvetann, hvis man er et "løvetannbarn". Men generelt det å komme seg gjennom noe vanskelig, så tenker jeg symboler som ørn, løve, fugler (frihet).
Gjest SnowLeopard Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Jeg synes det blir litt harry å spørre på et forum. En tattovering skal etter mitt syn være noe unikt for akkurat deg, å ha noe andre har blir bare teit. Jeg spurte tattovøren om tips, og sammen lagde vi en tatto med hans strek og mine tanker. 2
Gjest Badabing Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Jeg synes det blir litt harry å spørre på et forum. En tattovering skal etter mitt syn være noe unikt for akkurat deg, å ha noe andre har blir bare teit. Jeg spurte tattovøren om tips, og sammen lagde vi en tatto med hans strek og mine tanker. At man får tips til motiv fra andre, er vel helt normalt. Man får jo gjerne laget en spesielt til seg selv likevel. 6
Gjest Eld Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Med tanke på det du skriver så ser jeg for meg dette. "The phoenix has long been presented as a symbol of rebirth, immortality, and renewal." 1
Binta Ba Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Med tanke på det du skriver så ser jeg for meg dette. "The phoenix has long been presented as a symbol of rebirth, immortality, and renewal." Jeg hadde tenkt å si det samme:)
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 http://images.wikia.com/mrmen/images/3/38/Mr._Strong.jpg
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #11 Skrevet 15. mars 2012 Jeg synes det blir litt harry å spørre på et forum. En tattovering skal etter mitt syn være noe unikt for akkurat deg, å ha noe andre har blir bare teit. Jeg spurte tattovøren om tips, og sammen lagde vi en tatto med hans strek og mine tanker. Du kan nå syntes hva du vil. Har jeg sagt at jeg skal ha en eksakt kopi av en annens tatovering? Jeg har ingenting som betyr spesielt mye for meg. Hverken noe ordtak, eller et eller annet symbol på noe. Men tatovering vil jeg ha. Skal jeg dra til tatovøren da, og si " Hei, jeg vil ha en tatovering som sier at jeg er sterk!"? Harry kan du være sjæl
mEditari Skrevet 15. mars 2012 #12 Skrevet 15. mars 2012 Jeg er delvis enig i noe av det som er blitt skrevet her. Det første du bør gjøre, er å finne en stilart. Liker du farger? Orientalsk, Old School, New School...? Vil du ha en stor eller liten tatovering? Liten betyr lite detaljer, stor tatovering tåler nesten alle typer motiv fordi man kan få med mer. Vil du bygge på den senere? Hvor skal den plasseres? Jeg skjønner poenget ditt, at du vil ha et motiv, men faktisk så er det alfa omega å velge seg artist først. Let rundt og se på forskjellige arbeider. Når du først skal merkes for livet så lønner det seg å bli merket av en som vet hva h*n gjør Og det er ikke flaut å be tatovøren om råd. Mest sannsynlig har h*n holdt på i mange år, og vet hva som ser bra ut, og vil råde deg deretter. Ingen tatovør kommer til å synes du er teit om du kommer til h*n og sier at du kunne tenkt deg en tatovering i en viss størrelse, som symboliserer styrke. Men da må du gå til en som kan tolke det du sier, og lage tatoveringen i den stilen du ønsker.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #13 Skrevet 31. mars 2012 jeg foretrekker svart/hvit tatoveringer. ikke mye farge, det er ikke helt meg! jeg vil ha en litt stor (kanskje på størrelsen med et halvt A4 ark) bak på skulderbladene. vet hvem jeg skal tatovere meg hos, en av de beste i fylket. Men vil gjerne ha NOE å komme med, ikke komme å si at jeg vil ha en sterk tatoverling liksom.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #14 Skrevet 31. mars 2012 Nei det er ingen god ide spør du meg. Men tvilker ikke på at du faktisk har gått igjennom mye å at du er en sterk person.
Gjest juvelia Skrevet 31. mars 2012 #15 Skrevet 31. mars 2012 Å tattovere ordet "sterk" blir for kjedelig og uintresant.. Tenk kreativt. Hva med et objekt som betyr sterk for deg. Noe man må tenke litt for å skjønne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå