AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Man kan ikke spore opp ens Iphone 4 med Samsung Galaxy S 2? :S Eller finnes det løsninger? Og hvis ikke; kan en Iphone spore en annens med forutsetning om at den Iphonen man vil spore opp må ha programmet installert på den mob??
belle_ Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Du kan spore opp Iphonen din via Icloud om du har registrert den der eller noe:-)
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Du kan spore opp Iphonen din via Icloud om du har registrert den der eller noe:-) Nå tenker jeg mer på å spore opp en annens Iphone og ikke ens egen. :)Går det an med Samsung/Iphone?
-Jiinxs- Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Nå tenker jeg mer på å spore opp en annens Iphone og ikke ens egen. :)Går det an med Samsung/Iphone? 1
Britt Banditt Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Hvorfor vil du spore opp en annens iPhone? Høres suspekt ut..
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 Hvorfor vil du spore opp en annens iPhone? Høres suspekt ut.. Hehe neiida, det er bare for nysgjerrighetens skyld Skader ikke å for morro bare se hvor min kjære pleier å være Jeg har mitt å ta meg av; så det er ikke det, men fint når jeg lurer på hva han gjør så seint på en torsdag kveld f.eks. Til tross for at han er superlojal og at jeg stoler på han Og han har faktisk ikke noe i mot det siden han ikke har noe å skjule Ittkje noko kriminell tanke eg hadde vettu
belle_ Skrevet 14. mars 2012 #7 Skrevet 14. mars 2012 Hehe neiida, det er bare for nysgjerrighetens skyld Skader ikke å for morro bare se hvor min kjære pleier å være Jeg har mitt å ta meg av; så det er ikke det, men fint når jeg lurer på hva han gjør så seint på en torsdag kveld f.eks. Til tross for at han er superlojal og at jeg stoler på han Og han har faktisk ikke noe i mot det siden han ikke har noe å skjule Ittkje noko kriminell tanke eg hadde vettu Jo, det kan faktisk skade forholdet om du blir manisk på å vite hvor han er. Sier ikke at du er det, men veien dit fra å bare lure til å faktisk legge sjelen i å finne ut hvor han er, er ikke lang. Just sayin. Når det er sagt går det ikke an å søke opp en annens iphone så vidt jeg vet og ihvertfall ikke med en samsung, evt kunne du gjort det på mac eller pc fra icloud, men da må du ha brukernanavnet og passordet hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå