AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Del Skrevet 12. mars 2012 Heisann! Jeg har lenge slitt med svette og svettelukt! Jeg dusjer ofte 2 ganger om dagen, og vasker meg under armene flere ganger. Jeg kan ofte gå ut av dusjen, sminke og ordne meg. Så lukter det svette allerede da. Jeg vasker jakkene mine omtrent en gang i uken fordi de lukter så fælt! Hva er det jeg kan gjøre? Jeg bruker antiperspirant deo, men den virker ikke! Er helt desperat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #2 Del Skrevet 12. mars 2012 aleminiumsklorid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Del Skrevet 12. mars 2012 Har du prøvd Stop24? Får kjøpt produktene på apoteket. Når jeg kom i overgangsalderen, begynte jeg også å plages med svettelukt. Jeg merket lukten allerede når jeg gikk ut av dusjen. Prøvde da Stop24 å merket effekt med en gang. Nå bruker jeg Stop24 forebyggende ca 1-2 ganger i uken å lukter ikke lenger svette. Jeg har fått et nytt liv for å si den sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #4 Del Skrevet 12. mars 2012 Så bra du har blitt kvitt det Jeg skal absolutt prøve det, og håper det funker like bra på meg! Skal rett på apoteket i morgen!! Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #5 Del Skrevet 12. mars 2012 aleminiumsklorid? Tenkte og teste ut dette også! Kan man kjøpe det på nettet? Det og stop24? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #6 Del Skrevet 12. mars 2012 Så bra du har blitt kvitt det Jeg skal absolutt prøve det, og håper det funker like bra på meg! Skal rett på apoteket i morgen!! Tusen takk for svar Det er ihvertfall verdt et forsøk. Jeg vet at andre har prøvd Stop24 å ikke hatt noe positiv effekt, men du har jo ingenting å tape på å prøve. Jeg har den deodorant varianten, men skal kjøpe spray neste gang. Jeg føler at den kan brukes på andre steder på kroppen. Den funker sikkert fint for de som sliter med fotsvette også. Lykke til med forsøket. Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #7 Del Skrevet 12. mars 2012 yerka har fungert for meg, jeg bestilte på nettet fr Boots apotek eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meca Skrevet 12. mars 2012 #8 Del Skrevet 12. mars 2012 Både Stop24 og vanlig "Aluminiumklorid 25%" inneholder alumuniumklorid, som hemmer svettekjertlene. Sistnevnte er noe sterkere enn førstnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #9 Del Skrevet 13. mars 2012 Tusen takk for svar alle sammen Da har jeg bestilt stop24 deo og Aluminiumklorid 25% Håper det hjelper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glasögon Skrevet 13. mars 2012 #10 Del Skrevet 13. mars 2012 Stop 24 funket for meg, men da måtte jeg passe på å ta det på hver eneste kveld. Når den ble tom kjøpte jeg meg aluminiumsklorid. En natt med den og jeg var knusktørr under armene i en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #11 Del Skrevet 13. mars 2012 Stop 24 funket for meg, men da måtte jeg passe på å ta det på hver eneste kveld. Når den ble tom kjøpte jeg meg aluminiumsklorid. En natt med den og jeg var knusktørr under armene i en uke Åh, trudde man skulle bare ta det en eller to ganger i uka! Men da skal jeg prøve det hver kveld. Gleder meg til det kommer, håper så gjerne det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #12 Del Skrevet 13. mars 2012 Tusen takk for svar alle sammen Da har jeg bestilt stop24 deo og Aluminiumklorid 25% Håper det hjelper!! Kan du fortelle hvordan det går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #13 Del Skrevet 13. mars 2012 Kan du fortelle hvordan det går? Ja, skal oppdatere dere når jeg får testet dem ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #14 Del Skrevet 14. mars 2012 Stop 24 funket for meg, men da måtte jeg passe på å ta det på hver eneste kveld. Når den ble tom kjøpte jeg meg aluminiumsklorid. En natt med den og jeg var knusktørr under armene i en uke Så det er best å bruke stop 24 først? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litago22 Skrevet 15. mars 2012 #15 Del Skrevet 15. mars 2012 yerka har fungert for meg, jeg bestilte på nettet fr Boots apotek eller noe har hørt at yerka skal fungere godt. kan kjøpes på vita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #16 Del Skrevet 15. mars 2012 En ting du må tenke på er at når du bruker de produktene som skal hemme svettekjertlene, så kan det skje at svetten vil ut andre steder på kroppen. Jeg prøvde yerka mot fotsvette, brukte den også under armene. Tok en stund før jeg koblet det, men plutselig svettet jeg veldig mye på ryggen! Når jeg endelig fant ut av det, tok det noen uker etter yerka ble brukt, og ting ikk tilbake "til normalen" igjen. Og; hvilken dusjsåpe bruker du? Jeg kjøpte meg LdB sin aloe vera-dusjsåpe forrige uke. Syns den luktet godt, men syns også at svettelukten kom litt vel kjapt. Mistenkte såpen, og luktet på huden noen timer etter siste dusj. Da var det faktisk denne dusjsåpen som fikk kroppen min til å lukte. Luktet skikkelig svett, uten å ha svettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roo Skrevet 15. mars 2012 #17 Del Skrevet 15. mars 2012 Husk også å IKKE barber deg under armene før påføring, det svir som F!! Selv er jeg innmari fornøyd med Vichy 48 t. Inneholder også aluminiumsklorid, men lukten er mye bedre, frisk og god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 15. mars 2012 #18 Del Skrevet 15. mars 2012 Som nevnt flere steder her, så funker aluminiumklorid kjempebra, iallfall på meg! MEN hvis du bruker det den samme dagen du har barbert deg, så stikker det og klør det ubehagelig mye, mildt sagt... Jeg måtte vente minimum 3 dager etter at jeg hadde barbert meg før jeg kunne påføre den, slik at jeg slapp den stikkingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 15. mars 2012 #19 Del Skrevet 15. mars 2012 hold oss oppdattert! Jeg har samme problem men har fått påvist av lege at det er hyperhidrose. jeg har brukt botox som behandling mot det. håper du ikke er like hardt rammet! ingen av de nevnte over har fungert på meg, derimot så har svenske apotek noe som heter "absolutt tørr", den kan være ett alternativ også mye bedre enn de "norske" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #20 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg er 21 år og har også det problemet! Jeg passer alltid på å vaske meg veldig nøye under armene (er stort sett der jeg svetter), så går jeg ut av dusjen, tørker meg med håndkle og sminker meg, når jeg er ferdig å sminke meg kan jeg fint merke at jeg har svettet under armene og så lukter det.. Det er utrolig skjemmendes og jeg blir så fortvilt, vil ikke føle meg uvel å være bekymret for at andre skal lukte svette fra meg. Men når jeg er 21 år, hva kan egentlig være grunnen til det? Hormoner? Bør jeg gå til legen med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå