Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere

Jeg er litt 'hobbygeek' ved siden av jobb og studier, og har lenge drømt om å lage noe 'eget' som kan slå gjennom.

Saken er den at jeg har kommet på litt småideer som kunne vært bra, men ventet lenge på den 'aha'-opplevelsen, og den fikk jeg igår.

Men problemet er at jeg ikke er så veldig flink med IT, og klarer aldri å gjennomføre dette alene. Jeg tror denne ideen kan slå gjennom, og dermed litt skeptisk med hvem jeg vil fortelle den til.

Har laget en hjemmeside til meg selv, men den er veldig enket kodet og ikke noe stort vanskelig.

Hvor kan jeg evt få hjelp til dette, og når kan man si det til noen?

På forhånd tunsen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger mye i at en ide i seg selv er uten verdi, men utførelsen er alt. Om du ønsker kan jeg evaluere ideen og sette deg i kontakt med folk som kan it (aner ikke hva slags it du er ute etter).

Beste tipset er allikevel å 1. Finne ut hvordan ideen passer inn i eksisterende prosesser, gjerne ved å ha en besparelse ved å automatisere dem 2. Skrive ned hypotesene du har tatt for å få ideen til å virke spennende 3. Finne folk som kan validere dem 4. Få økonomien til å gå opp, du må ha profitt innen en måned etter prosjektstart 5. Gjøre innsalg til minst tre kunder (en kunde en flaks, to er tilfeldighet, men tre da har vi starten på en trend)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...