Serpica Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Så det går ikke an å starte denne tråden om en har et fantasy-bilde av en kvinne med et sverd? Selv om jeg har en avatar DU anser for å spille på sex, betyr ikke det at jeg nødvendigvis er overfladisk, interesserer meg for å få bekreftelse på utseende, eller om folk er pene nok eller ikke. Jeg stiller spørsmålstegn ved alle trådene som finnes her som handler om fiksering på dette. Og du viser jo ganske tydelig at du er fiksert på utseende siden du henger deg opp i bildet mitt. Endret 12. mars 2012 av Serpica 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 12. mars 2012 #22 Del Skrevet 12. mars 2012 Nei, jeg tenker ikke igjen. For meg har ikke avataren en dritt å si. Avataren min står i stil med nicket mitt, thats all. Det har ingenting å si for deg, nei, men bildet du bruker vil fortsatt påvirke andres oppfatning av deg. Jeg har foreksempel litt vanskeligheter med å ta brukere som har bilde av glamourmodeller veldig seriøst. Det er både fordomsfullt og irriterende av meg, men sånn er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 12. mars 2012 Nå var det ikke avatarer denne tråden handlet om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regza Skrevet 12. mars 2012 #24 Del Skrevet 12. mars 2012 Så det går ikke an å starte denne tråden om en har et fantasy-bilde av en kvinne med et sverd? Sverd? En fallos er det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 12. mars 2012 #25 Del Skrevet 12. mars 2012 Det har ingenting å si for deg, nei, men bildet du bruker vil fortsatt påvirke andres oppfatning av deg. Jeg har foreksempel litt vanskeligheter med å ta brukere som har bilde av glamourmodeller veldig seriøst. Det er både fordomsfullt og irriterende av meg, men sånn er det. Den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 12. mars 2012 #26 Del Skrevet 12. mars 2012 "post-bilde-av-deg-selv" tråder finnes på flere forumer, og er egentlig ikke uvanlig. For mange er det jo greit å se et ansikt de kan forbinde med brukere de har kommunisert med tidligere. Det er ganske vanlig at folk legger ut bilder av seg selv for å ta et steg videre i å introdusere seg selv på et forum. Jeg skjønner dog hvorfor TS reagerer, her på KG har det vært veldig fokus på om folk er pene/kjekke, men en bildetråd trenger ikke nødvendigvis handle om det, og jeg tror ikke alle som har deltatt i bildetrådene er så overfladiske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 12. mars 2012 Sverd? En fallos er det! What? Det er et sverd. Sjekk synet ditt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regza Skrevet 12. mars 2012 #28 Del Skrevet 12. mars 2012 What? Det er et sverd. Sjekk synet ditt kanskje? Fallos MÅ ikke være en erigert penis, men noe som representerer det. Som ett stort sverd mellom brystene til en halvnaken kvinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #29 Del Skrevet 12. mars 2012 Kan du slutte å herpe tråden? Du diskuterer ikke det som er saken her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afropuffs Skrevet 25. mars 2012 #30 Del Skrevet 25. mars 2012 Det er så mye fokus på utseendet i dagens samfunn, så unge mennesker tror vel at det viktigste i livet er å være pen.... "Men are attracted to confidence more than boobs, faces, or ass. There’s nothing more sexy than a woman who knows what she wants and refuses to care what people think." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 26. mars 2012 #31 Del Skrevet 26. mars 2012 Øh? Hvorfor det er så mange utseendefikserte mennesker her??? Skal vi se............. dobbelt v-dobbelt v-dobbelt v-kvinneguiden-dott-n-o Ja, ser man det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vettel Skrevet 28. mars 2012 #32 Del Skrevet 28. mars 2012 Fordi samfunnet generelt er svært utseendefiksert. Så de som henger her på KG, er ikke noe unntak. Så kan det heller være med "krig og fred og sånt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 28. mars 2012 #33 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) det finnes jo tusenvis av forskjellige tråder her om alle slags temaer. Noen, ja, mange av dem handler om utseende. Jeg tror at folk lurer på om de selv er attraktive i andres øyne, og prøver liksom å "finne ut av det" ved å diskutere hva som er pent/ikke pent. Jeg tror at alle innerst inne håper at vi kan oppnå konsensus om hva slags utseende som er penest, noe som selvfølgelig aldri kommer til å skje: folk har altfor forskjellig smak, og personlighet/utstråling har også mye å si for vår oppfatning av attraktivitet. Og bra er det Å bruke 1-10-skalaen som fasit, er heller ikke det smarteste.... Men likevel synes jeg at disse pen-trådene er litt morsomme og interessante, fordi jeg selv er singel og er på jakt etter et "svar" på hva menn er mest interessert i. Personligheten min er jeg kjempefornøyd med, mens utseendet er jeg ikke superfornøyd med (selv om jeg har et avslappet og sunt forhold til det). Så hvis det går dårlig med en fyr, så tenker jeg automatisk: var jeg ikke pen nok?. Dumt, men slik er det bare. Og jeg er 29! Tenk hvor ille det er for en usikker 20-åring! Poenget mitt er uansett at folk flest er på KG for å lære om det motsatte kjønn, i tillegg til å være sosiale, og derfor blir utseendet tatt opp ganske ofte. Jeg er iallefall ikke primært her for å diskutere kulturmarxisme eller å leke ordleker. (Selv om jeg kan diskutere alt mulig). Jeg er IHVERTFALL ikke her for diskutere babyer og bryllup. Gud nei. Endret 28. mars 2012 av Ramona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 28. mars 2012 #34 Del Skrevet 28. mars 2012 Kunne jo like gjerne spurt om "hvorfor er det så mange med problemer i kjærlighetslivet" siden det er mange tråder om det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jim Jones Skrevet 29. mars 2012 #35 Del Skrevet 29. mars 2012 Er det fordi mesteparten av brukerne her er umodne og veldig unge? Nei, det er fordi dette er KVINNEguiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå