Serpica Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Hvorfor er det slik? Syns jeg hele tiden ser tråder ala "Hvor pen er du" "Hvordan ser den perfekte kvinnen ut" eller "Hvordan ser folk ut her inne" Er det fordi mesteparten av brukerne her er umodne og veldig unge? Ser dere på dere selv som veldig pene og trenger bekreftelse på hvor vellykede dere er? Synes dere virkelig det er utseendet som definerer et menneske, og er det egentlig så viktig? Prøv å få det inn i de små hjernene deres: dere lever kun noen år i en pen kropp, men til syvende og sist vil den forfalle og dø. Et vakkert ytre er kun noe midlertidig, som vil forandre seg enten du vil eller ikke. Er du kroppen din? Jeg håper ikke svaret ditt er ja, for da har du ikke mye. 7
UnderCover Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Jeg tenker det er et slags oppmerksomhetsbehov. Og/eller dårlig selvfølelse. Utseende er selvsagt et førsteinntrykk, men i lengden er det jo faktisk personligheten som teller. Ikke modellpene mennesker og stor penis 5
Gjest Starlit Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Er en del her som har laget leven på innleggene mine og sagt b.l.a, at jeg må være stygg av utseende
Serpica Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2012 Jeg har en mistanke om at de som lager disse trådene som handler om penhet er i alderen 14-20... Voksne mennesker er ikke så opptatt av sånt. 1
Gjest Regza Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Jeg reagerer mer på at du sier dette men også har den avataren du har som helt klart spiller på sex. 6
Gjest Starlit Skrevet 12. mars 2012 #7 Skrevet 12. mars 2012 2012! Det store året hvor kvinner er mest usikre på seg selv! Hører de prater mye om utseendet på skolen, hvor de eventuelt spør hverandre om: "Er hun pen?" Fikk også høre fra lærer om at man måtte ha bra utseende for å få seg frisørjobb. Herre, folk er sprø! 1
Inx Skrevet 12. mars 2012 #8 Skrevet 12. mars 2012 Fortsett å legg ut bilder, spesielt av kroppene deres, jeg trenger nemlig sånn info for å finne ut hvem som skal få slibrig PM... 2
Gjest grapefrukt Skrevet 12. mars 2012 #9 Skrevet 12. mars 2012 Tror det er ganske mange som søker bekreftelse her på forumet, kanskje som nevnt i tråden, de litt yngre brukerne. 3
Gjest Regza Skrevet 12. mars 2012 #10 Skrevet 12. mars 2012 Det er en AVATAR Ja? som representerer deg her på forumet, ut av alt du kan velge, så velger du en som ser ut som det der. 4
Aldrisur Skrevet 12. mars 2012 #11 Skrevet 12. mars 2012 Har akkurat fått med meg første kvarter av Paradise Hotel. Folk er sykt opptatt av utseende - ikke noe spesielt KG-fenomen tror jeg. 2
Gjest badeand1 Skrevet 12. mars 2012 #12 Skrevet 12. mars 2012 Ja? som representerer deg her på forumet, ut av alt du kan velge, så velger du en som ser ut som det der. Representerer jeg døden da eller? Avatar må jo ikke representere personen i det hele tatt. 1
Gjest Yellow Taxi Skrevet 12. mars 2012 #13 Skrevet 12. mars 2012 Jeg tror det er fordi brukerne her inne ikke er helt urepresentative for befolkningen generelt... Forøvrig er utseende fokus noe du finner blant folk i alle aldere og i alle kulturer, så lykke til hvis du har et problem med det. 2
Serpica Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #14 Skrevet 12. mars 2012 Ja? som representerer deg her på forumet, ut av alt du kan velge, så velger du en som ser ut som det der. Så du valgte å bruke en tv som avatar fordi den representerer deg?
Pingting Skrevet 12. mars 2012 #15 Skrevet 12. mars 2012 Representerer jeg døden da eller? Avatar må jo ikke representere personen i det hele tatt. Hvis du tror at avataren ikke bidrar til hvordan du blir oppfattet, så bør du kanskje tenke igjen. (Og nei: det betyr ikke at du representerer døden. Men folk vil jo anta at du kanskje har sansen for det dystre, for eksempel) 2
Gjest Regza Skrevet 12. mars 2012 #16 Skrevet 12. mars 2012 Så du valgte å bruke en tv som avatar fordi den representerer deg? Jeg spilte hvertfall ikke på sex. Eller lagde en tråd om at jeg misliker tv'er og de som bruker de er usikre på seg selv.
Serpica Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #17 Skrevet 12. mars 2012 Jeg reagerer mer på at du sier dette men også har den avataren du har som helt klart spiller på sex. Hva er isåfall problemet med at min avatar spiller på sex?
Serpica Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #18 Skrevet 12. mars 2012 Jeg spilte hvertfall ikke på sex. Eller lagde en tråd om at jeg misliker tv'er og de som bruker de er usikre på seg selv. Hehe... jeg må le.
Gjest Regza Skrevet 12. mars 2012 #19 Skrevet 12. mars 2012 Hehe... jeg må le. Og litt artig at du ikke ser hvorfor selv
Gjest badeand1 Skrevet 12. mars 2012 #20 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Hvis du tror at avataren ikke bidrar til hvordan du blir oppfattet, så bør du kanskje tenke igjen. (Og nei: det betyr ikke at du representerer døden. Men folk vil jo anta at du kanskje har sansen for det dystre, for eksempel) Nei, jeg tenker ikke igjen. For meg har ikke avataren en dritt å si. Avataren min står i stil med nicket mitt, thats all. Endret 12. mars 2012 av Mortem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå