jea Skrevet 13. januar 2004 #1 Del Skrevet 13. januar 2004 I dag var vi å prøvde klær til min kjære,og det blir lys(beige/hvit) brokade...Han var så stilig i det... Han kledde best lys dress enn sort dress..Ikke dyrt å leie heller..1700kr.. Gleder meg til å se han i kirka med disse klærne Og pappa skal leie smoking,m vest og sånn "slips"..Han så litt morsom ut i sløyfe,så det dropper vi ...dette koster 1000kr og alt følger med..Ikke sko da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. januar 2004 #2 Del Skrevet 13. januar 2004 Han hørtes kjempefin ut! Kjolen min er også i brokade - sølvfarget (noe matt og noe skinnende). Brokade rocks!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 13. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 14. januar 2004 #4 Del Skrevet 14. januar 2004 Synes menn i brokade må være veldig maskuline og gjerne mørke for at det ikke skal se fryktelig feminint ut.... Akkurat som menn i rosa skjorter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 14. januar 2004 #5 Del Skrevet 14. januar 2004 Synes menn i brokade må være veldig maskuline og gjerne mørke for at det ikke skal se fryktelig feminint ut.... Akkurat som menn i rosa skjorter.... poenget må vel være å finne noe som HAN synes er pent og som HAN kler.. ikke hva som oppfyller en stereotyp oppfatning om hva som er "maskulint"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 14. januar 2004 Typen min er lys/blond....Han ble daikke feminin i det hele tatt..Man må jo prøve å se hva man kler da.. Han kledde det utrolig godt..Ble jo så kjekk atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 14. januar 2004 #7 Del Skrevet 14. januar 2004 poenget må vel være å finne noe som HAN synes er pent og som HAN kler.. ikke hva som oppfyller en stereotyp oppfatning om hva som er "maskulint"? Tror ikke min oppfatning er så veldig stereotyp, egentlig, tror bare det er jeg som har en litt sær oppfatning av ting av og til... Sikkert mange som synes alle menn kler brokade og rosa skjorter. Det er jo mange som synes smoking er grusomt, og det skal min kjære ha på seg når vi gifter oss fordi vi begge synes han er tøffere i det enn i brokade. Smak og meninger er jo som kjent forskjellige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 14. januar 2004 Gudsjelov for att alle har forskjellig smak ellers hadde det blitt kjedelig her i verden :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. januar 2004 #9 Del Skrevet 14. januar 2004 Mannen min er ihvertfall kjekkas i rosa skjorte :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandsbrud Skrevet 14. januar 2004 #10 Del Skrevet 14. januar 2004 Det er kjempefint! Skulle ønske min også kledte det men han har så rar farge på hunden at det ser bare snålt ut til ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariM Skrevet 14. januar 2004 #11 Del Skrevet 14. januar 2004 I dag var vi å prøvde klær til min kjære' date='og det blir lys(beige/hvit) brokade...Han var så stilig i det... [/quote'] Er det vanlig at bruden får se brudgommen i antrekket før den store dagen? Hos oss er det ingen som har sett hverandre i bryllupsantrekket Synes det er litt artig at jeg ikke har sett han før den store dagen jeg, og heldigvis har sambo meget god smak når det gjelder klær, og han får jo også profesjonell hjelp på brudesalongen :blunke: Bare gleder meg jeg :D Litt avsporing, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandsbrud Skrevet 14. januar 2004 #12 Del Skrevet 14. januar 2004 Hos oss er det ingen som har sett hverandre i bryllupsantrekket Hva om du kommer i en kjole i varme farger og han dukker opp i sølvbrokade da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. januar 2004 #13 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har omsider fått overtalt min kjære til at jeg kan bli med på klesprøving!! Den ene gangen i livet hvor jeg virkelig skal lene meg tilbake og nyte synet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. januar 2004 #14 Del Skrevet 14. januar 2004 Mannen min er ihvertfall kjekkas i rosa skjorte :blunke: Min også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 14. januar 2004 #15 Del Skrevet 14. januar 2004 Er det vanlig at bruden får se brudgommen i antrekket før den store dagen? Vet ikke om det er vanlig, men for meg er det ganske uaktuelt at min kjære kommer i noe jeg ikke har sett... stoler ikke helt på klesvalget hans til slike formelle anledninger (men han er veldig flink til å kle seg til hverdags). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariM Skrevet 14. januar 2004 #16 Del Skrevet 14. januar 2004 Hva om du kommer i en kjole i varme farger og han dukker opp i sølvbrokade da?? Ingen av oss har SETT hverandre i bryllupsantrekket - det betyr jo ikke at vi ikke snakker om det, vet du Vi er enige om farger og han vet godt hva som passer fint sammen (han kan da tenke han også, og har aldri vært fargeblind før!) - i tillegg får han med seg en lapp til brudesalongen hvor det står viktige detaljer om fargene i bryllupet samt fargen på kjolen min o.l. Virker som om dere har lite tro på mannfolka deres når det gjelder farger...?? For meg er det like spennende å se hvor flott mannen min er på den store dagen - som det er for han å vente på meg oppe ved alteret Om han skulle ha bommet på fargen på vesten så kommer jeg nok ikke til å legge merke til det! Men det er jo sånn som jeg er...... kjærligheten betyr mer enn materielle detaljer- og jeg ville IKKE ha kvalt han på bryllupsnatta om det hadde skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 14. januar 2004 Joa typen min er flink med klesstilen han... Men vi har gjort det sånn.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 14. januar 2004 #18 Del Skrevet 14. januar 2004 Min kjære vil ikke la meg se han i bryllupsantrekket....Han nekte plent, men jeg vet det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå