AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Jeg har bitt negler hele livet, og prøver alltid å slutte. Er det en god ide å sette på akrylnegler mens jeg sparer? Eller vil mine negler rives av sammen med løsneglene? Vet dere evnt om noen flinke til å sette på negler i Bergen?
mEditari Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Akrylnegler vil nok hjelpe deg. Men om du er helt krakilsk på bitingen så er det fare for at du peller på kunstneglene også. Noen er bare sånn. Om du ikke er så ivrig så tror jeg det kan passe bra. Første gang vil du få tipper, med akryl oppå. Du velger lengde selv. Jeg anbefaler å ta dem noen mm kortere enn du egentlig ønsker deg, for neglene dine vokser nok noe fortere nå som du biter, også slipper du at det føles helt feil. Ikke vent for lenge før du fikser dem igjen neste gang, da det kan hende de blir fortere stygge når du ikke er vant til dem. Etterhvert vil de falske tippene bli filt vekk, og det blir dine egne, lange negler under. Håper noen her kan komme med anbefalinger i Bergen. Jeg kan hvertfall si at om du er litt pirkete og kravstor bør du prøve å finne en negldesigner som har venteliste. Det er ikke alltid et godt tegn om du ringer og de har time til deg samme dag Endret 12. mars 2012 av mEditari
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Henger meg på her. Ingen som har tips til noen flinke og kanskje litt rimelige(under 500 om det er mulig?) negledesignere i Bergen? Noen som vet om det går an å sette på akrylnegler når man har veldig kort negl? Jeg klemstret fingeren min for en god stund siden og halve neglen falt av. Jeg pirker så mye på den at den ikke får vokst ut igjen. Hvor mye pleier dere å betale for å sette på negler og hvor mye for etterbehandling/refill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå