AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Jeg har noen ganger, som oftest på kveldene, vurdert å ringe dem, men jeg synes det er litt ubehagelig. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Lurer på om noen har ringt dem? Jeg spør selvfølgelig ikke om hva dere snakket om, men om det hjalp?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Jeg har snakket med de noen ganger! Både kirkens SOS og mental helse, har jevnt over bedre erfaring med de som jobber i kirkens SOS. Kommer selvfølgelig an på hvem man treffer i den andre enden av røret, men synes som oftes det er medmennesker som er nettopp medmennesker og ikke noe annet. Og det er kanskje som oftest det man trenger når man velger å ringe et slikt nummer
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 jeg har ringt kirkens sos og mental helse telfonen flere ganger når jeg har fått sammenbrud og får denne "skade meg selv" modusen. det var skikkelig skummelt å ringe første gangen men møtte en skikkelig koselig dame i mental hele siden, hun var rolig og behagelig og forklarte meg om hvorfor man skader seg selv osv. jeg har sluttet å ringe nå fordi jeg endelig har fått en fast diagnose, og trygg trygd og sted og bo og endelig får den behandlingen jeg skulle hatt for over 10 år siden!! men nå er alt bedre og det hjalp faktiskt å ringe de =) så al ære til de folka som sitter i andre enden og hører på alt bullshitet mitt når jeg fikk sammenbrud <3 :D
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Hvis du synes det er ubehagelig å ringe så kan du chatte med de gratis og anonymt her: www.kirkens-sos.no Hvis jeg som pedofil greier å snakke med de, så gjør du og det
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #5 Skrevet 22. januar 2019 On 3/12/2012 at 7:48 PM, AnonymBruker said: Jeg har snakket med de noen ganger! Både kirkens SOS og mental helse, har jevnt over bedre erfaring med de som jobber i kirkens SOS. Kommer selvfølgelig an på hvem man treffer i den andre enden av røret, men synes som oftes det er medmennesker som er nettopp medmennesker og ikke noe annet. Og det er kanskje som oftest det man trenger når man velger å ringe et slikt nummer Jeg har motsatt erfaring, at de på hjelpetelefonen er bedre enn KSOS. Nettopp fordi man kan etablere en varig kontakt der, man slipper å ta hele samtalen på nytt hver gang. MEN min anbefaling for slike telefoner er å velge ut de du har god tone med og hoppe langt over de andre. Dette er for DEG, ikke for dem! Anonymkode: 9b05a...026
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #6 Skrevet 23. januar 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har motsatt erfaring, at de på hjelpetelefonen er bedre enn KSOS. Nettopp fordi man kan etablere en varig kontakt der, man slipper å ta hele samtalen på nytt hver gang. MEN min anbefaling for slike telefoner er å velge ut de du har god tone med og hoppe langt over de andre. Dette er for DEG, ikke for dem! Anonymkode: 9b05a...026 Denne tråden er fra 2012 altså! Jeg tviler på at brukeren du siterer sitter her på forumet lenger... Anonymkode: 8db7c...c09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå