Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Smartest handel og billigst, hvor??

Håper noen kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du formulerer det "Kjøpe laptop-tastatur" så tolker jeg det at tastaturet til laptopen din er ødelagt og du vil erstatte det?

Om det er poenge, så har jeg aldri hørt om noen som har gjort det før.

Men om du vil bare ha et tastatur som du kan skrive med istedenfor laptop, så er det bare å kjøpe et du liker og er billigt.

Sikkert ikke noe hjelp dette innlegget, men men.

AnonymBruker
Skrevet

:)

Jeg mener bytte tastatur på laptop. Har hørt de kan komme nedi 5-600 kr via internett, i motsetning til butikk da du ut med godt over 1000-lappen.

I og med at jeg skal skifte det selv, trenger jeg noen forslag om hvor de har de beste/billigste nett-butikkene til sånt :)

TS

Skrevet

Okey, trodde det var en veldig innviklet. Men tydligvis så er det ikke så vanskelig.

Så lærte jeg noe nytt idag også, woohoo =)

Lykke til.

Skrevet

Det hadde vært litt lettere å hjelpe deg hvis du fortalte hva slags laptop du skal ha tastatur til :)

AnonymBruker
Skrevet

:)

Det er til en Thoshiba laptop. SATL755D11J :)

Takk for lykke Leon :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Dytter litt her :lete:

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg byttet tastatur på min gamle bærbare så var jeg i kontakt med et norsk firma som leverte deler til de som lagde pcen. Husker selvfølgelig ikke navnet, men der kunne jeg bestille via nett, uten fordyrende mellomledd.

Har du vært i kontakt med Toshiba eller en serviceparner?

Skrevet

Vær bare forsiktig og forsikre deg om at det er ett NORSK tastatur du kjøper. Jeg sitter nemlig her på ett engelsk og har hværken æ-ø eller å + at enkelte tegn ikke stemmer overens med knappene, så jeg må rett og slett gjette meg til hvor ting ligger siden funksjonene fortsatt er der, de er liksom bare skjult under andre knapper ("Ø" ligger under kolon : på tastaturet f.eks...)

Skrevet

Det er jo fort gjort å fikse med klistermerker om man ikke behersker touch.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...