AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Smartest handel og billigst, hvor?? Håper noen kan hjelpe meg
-Jiinxs- Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Når du formulerer det "Kjøpe laptop-tastatur" så tolker jeg det at tastaturet til laptopen din er ødelagt og du vil erstatte det? Om det er poenge, så har jeg aldri hørt om noen som har gjort det før. Men om du vil bare ha et tastatur som du kan skrive med istedenfor laptop, så er det bare å kjøpe et du liker og er billigt. Sikkert ikke noe hjelp dette innlegget, men men.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Jeg mener bytte tastatur på laptop. Har hørt de kan komme nedi 5-600 kr via internett, i motsetning til butikk da du ut med godt over 1000-lappen. I og med at jeg skal skifte det selv, trenger jeg noen forslag om hvor de har de beste/billigste nett-butikkene til sånt TS
-Jiinxs- Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Okey, trodde det var en veldig innviklet. Men tydligvis så er det ikke så vanskelig. Så lærte jeg noe nytt idag også, woohoo =) Lykke til.
Mr.Omg Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Det hadde vært litt lettere å hjelpe deg hvis du fortalte hva slags laptop du skal ha tastatur til
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 Det er til en Thoshiba laptop. SATL755D11J Takk for lykke Leon TS
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Når jeg byttet tastatur på min gamle bærbare så var jeg i kontakt med et norsk firma som leverte deler til de som lagde pcen. Husker selvfølgelig ikke navnet, men der kunne jeg bestille via nett, uten fordyrende mellomledd. Har du vært i kontakt med Toshiba eller en serviceparner?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 TS: En eller annen av disse nettsjappene må vel ha det du trenger?
She_Leiva Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 Vær bare forsiktig og forsikre deg om at det er ett NORSK tastatur du kjøper. Jeg sitter nemlig her på ett engelsk og har hværken æ-ø eller å + at enkelte tegn ikke stemmer overens med knappene, så jeg må rett og slett gjette meg til hvor ting ligger siden funksjonene fortsatt er der, de er liksom bare skjult under andre knapper ("Ø" ligger under kolon : på tastaturet f.eks...)
feuerstein Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 Det er jo fort gjort å fikse med klistermerker om man ikke behersker touch.
HeadsVsTails Skrevet 15. mars 2012 #12 Skrevet 15. mars 2012 Google modellnr, evt søke på Ebay. Dinside.no hadde nettopp en artikkel om hvordan bytte tastatur. http://www.dinside.no/891618/saa-lett-bytter-du-tastaturet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå