AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Jeg blir så frustrert og lei meg. :/ Daglig ser jeg på facebook: "XXX is in a relationship with XXX" "XXX is engaged to XXX" Og jeg sitter her singel på 25. året.... 2
Gjest BabyBlue Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Gjør noe med det da? Med mindre du har en ufyselig personlighet eller eksepsjonelt dårlig hygiene er det ikke noe i veien for at du skal finne deg en partner.
Reaper Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Gjør noe med det da? Med mindre du har en ufyselig personlighet eller eksepsjonelt dårlig hygiene er det ikke noe i veien for at du skal finne deg en partner. Kommer jo helt an på hvilket kjønn denne personen er. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Vent med å klage til du har passert 30, for da har du grunn til å klage. Lev livet så lenge, så dukker nok en potensiell partner opp! 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Slutt med facebook da vel... Gjør noe med det da? Med mindre du har en ufyselig personlighet eller eksepsjonelt dårlig hygiene er det ikke noe i veien for at du skal finne deg en partner. ok Dere trenger vel ikke skrive noe om dere ikke har noe positivt å komme med?? Faen til frekke folk på KG er. Jeg håper du finner deg en kjæreste TS! Vi er forresten i samme båt Lykke til! 3
Gjest Bandit Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Jeg synes det er koselig, jeg. Gir meg troen på at det kanskje finnes en for meg der ute også. 1
lys Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Jeg synes det er koselig, jeg. Gir meg troen på at det kanskje finnes en for meg der ute også. Helt enig! I den grad slike ting lar meg påvirke meg, blir jeg mer negativt påvirket av å høre om forhold som tar slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå