Gå til innhold

Flere som har fått denne mailen?

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Dear Hotmail User,

Because of the sudden rush of people signing up to

Hotmail,it has come to our attention that we are vastly

running

out of resources. So, within a month's time, anyone who

does not

receive this email with the exact subject heading, will be

deleted off our server.Please forward this email so that

we know

you are still using this account.

WARNING WARNING

We want to find out which users are actually using their

Hotmail

accounts. So if you are using your account, please pass

this

e-mail to every Hotmail user that you can and if you do

not pass

this letter to anyone we will delete your account.

From Mr. Jon Henerd

Hotmail Admin. Dept.

Our hotmail system is getting to crowded!! We need you to forward this to at least 20 people. I know this seems like a large number, but we need to find out who is really using their account. If you do not send this to at least 10 Hotmail members, we will delete your account. Sorry for this inconvenience.

Sincerely, Director of Hotmail Services

Hvis det er riktig så kan vel Hotmail sende den ut selv til alle som bruker Hotmail; og derefter slette alle som ikke returnerer den???????

Jeg simpelthen hater alle former for kjedebrev.

Videoannonse
Annonse
Gjest Piglet i.i.
Skrevet

Jeg har fått denne opp til flere ganger. Det er jo bare tull! Som du sier, hvis dette hadde vært sandt, ville vel hotmail bare sendt ut en mail.

Synes kjedemails er det dummeste!

Piglet i.i.

Gjest sexysadie
Skrevet

nå har jeg blokket avsender, håper han/hun ikke tok det personlig... :hoho:

Skrevet

Joda, jeg har fått den. Mange, mange ganger. Og jeg blir mer irritert for hvert gang. Hvorfor i all verden tror folk på det?! Jeg er absolutt ingen dataekspert, men jeg skjønner da at det der er bare tull. En stund sendte jeg mailen i retur og skrev noe sånt som "idiot, du må slutte å tro på det der". :ler: Har heldigvis klart å opplyse et par stykker... Nå bruker jeg ikke hotmail lenger, så nå er det ikke noe problem.

Skrevet

Min hotmail får ikke tullemail. :briller:

Enda..

Skrevet

Joda, den der har jeg fått videresendt et par ganger. Da rister jeg oppgitt på hodet og lurer på hvorfor jeg har bekjente som sender meg sånt tull. :roll:

Skrevet

Hei, jeg har også fått den fra kjente flere ganger. Har da sendt svar tilbake til dem om at dette bare er tull og sende. :) Sånn er det med den saken!

Skrevet

Jeg har fått den, sendte den ikke videre, men slettet den med en gang. Det er i allefall 2 år siden og Hotmail-kontoen min er det ingenting i veien med.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke fått den sjøl, men har lempa ut ca 1000 (føles det som) fra podenes mailbokser. Det der er ikke noe annet enn en effektiv måte å overbelaste hotmail-systemet på.

Jeg begriper ikke at folk ikke skjønner tegninga når det henvises til overbelastning av Hotmail. :sinna:

Skrevet

Det er gjerne samme personene som sender meg denne eller lignende mailer gang på gang - sendte tidligere svar til den som sendte den om at det nok var spam, men nå sletter jeg den bare og sukker litt inni meg :roll:

Skrevet
Jeg har ikke fått.

Lucky me too :D

Skrevet

Hotmail bruker Hotmail. Det kan være en måte å spre Spyware på.

http://www.lavasoft.de/choose_language/?pa...=chooseLanguage

Last ned Ad aware, 3. ovenfra helt til venster. Den renser PCn for gratispasasjerer som stjeler prosessorkraft og informerer om hva du gjør på nettet. Brukes jevnlig. Husk å oppdater. Tøm quarantene en gang i blandt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...