Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tilbud om jobb, mannen er nesten ferdig i sin permisjon og poden har barnehageplass først i august. Noen som vet ca prsi på dagmamma i Sandnes/Stavanger?? Og evt har noen å anbefale??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betaler 30 kr per time. Men vet at det ofte er dyrere. Det vanlige er vel at en betaler det en vanlig barnehageplass koster, pluss kontantstøtten. Altså omlag 6000 kr for full plass.

(Vi bor utenfor Haugesund.)

AnonymBruker
Skrevet

og vær så snill - gjør det hvitt!

Skrevet

30,- pr time hørtes levelig lite ut... jeg vet ikke da, men det spørs kanskje hvor mange barn h*n passer.

Enig med det over om at det bør være hvitt...

• Liker 1
Gjest Annaires
Skrevet

Tror man ofte betaler det man får i kontantstøtte (3000), pluss bhg-pris, som pleier å ligge på rundt 2500kr.

Altså slik at man betaler det man ville gjort om ungen gikk i bhg (for da får man jo ille kontantstøtte).

Skrevet

Fra første august går kontantstøtten for de fra 13-18 mnd opp til 5000 i mnd.

Her er det også vanlig med kontantstøtte + barnehagepris.

Skrevet

Kontantstøtte PLUSS barnehagepris? Så det er kjempedyrt i forhold til barnehage? Synes det høres rart ut, særlig hvis dagmammaen har flere barn. Mulig jeg må revurdere mitt karrierevalg..

Gjest Annaires
Skrevet (endret)

Kontantstøtte PLUSS barnehagepris? Så det er kjempedyrt i forhold til barnehage? Synes det høres rart ut, særlig hvis dagmammaen har flere barn. Mulig jeg må revurdere mitt karrierevalg..

Hvorfor er det dyrt?

Man går jo i null sammenliknet med når man har barnet i bhg. Da får man jo ikke de tre tusen på konto selv, men de går til bhg i stede...

Så hvordan blir det dyrere enn bhg?

Om en dagmamma har fire barn, og tjener rundt 20 000 før skatt.... Syns ikke det er så mye akkurat.

Endret av Annaires
  • Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja, enig i at det bør være hvitt, så jeg syntes dere som har dagmamma burde betale skatt i tillegg til de 6000 dagmammaen vil ha utbetalt :).

Gjest kjersti økland
Skrevet

Jeg har fått tilbud om jobb, mannen er nesten ferdig i sin permisjon og poden har barnehageplass først i august. Noen som vet ca prsi på dagmamma i Sandnes/Stavanger?? Og evt har noen å anbefale??

Skrevet

Tråden er ryddet for markedsføring, fullt navn og telefonnummer.

Rainbow81, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble innlegget mitt slettet? Jeg foreslo å ansette vanlig barnevakt..

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, blandet to tråder! Bare slett innleggene mine. :)

Skrevet

Det jeg har hørt er ca 25-30 kr timen.

en dagmamma har jo ofte flere barn, og de jeg kjenner som er dagmammaer har ofte barn hjemme fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...