Gå til innhold

Finnes det kremer som lysner huden rundt øynene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått sikkelig mørke ringer på øvrne ogf nede lokk. Finnes det noen kremer som kan lysne dette? Blir veldig glad for svar.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser det ble en del feil,skrev fort beklager. TS

Skrevet

Mørke ringer kommer jo stort sett av ting som skjer under huden, altså at blodårene er "skadet". Jeg er ikke så god til å forklare, men det betyr i allefall at man ikke får gjort noe særlig med det. Jeg er plaget med mørke ringer selv, og min redning er god concealer :)

AnonymBruker
Skrevet

Mørke ringer kommer jo stort sett av ting som skjer under huden, altså at blodårene er "skadet". Jeg er ikke så god til å forklare, men det betyr i allefall at man ikke får gjort noe særlig med det. Jeg er plaget med mørke ringer selv, og min redning er god concealer :)

Hvilken conceler bruker du?

Skrevet

La Prairie light fantastic cellular concealer. Må dessverre kjøpes i 2pk til rundt 700,-, men er utrolig drøy. Den gir en fin glød og lysner - love it! God konsistens, lett å legge pent. Siden den er ganske lysnende bruker jeg den bare rundt øynene, ikke på andre steder.

Skrevet

Jeg bruker denne i lys farge. Tror ikke den er så bra om du har veldig mørke ringer, men den jevner ut på meg. Den er billig og kan kjøpes i de fleste butikker som selger sminke (tror jeg kjøpte min på Vita) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...