Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ja, som emnet sier så handler dette om en utskeielse!

vanskelig spm sikkert, men hvor mange kg kan man egentlig kunne legge på seg med en helg med utskeielser ? går det greit vist man starter opp igjen som vanlig når mandagen kommer ?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Det spørs vel helt hva du spiser og hvor mye. :)

Skrevet (endret)

Det kommer jo an på hva og hvor mye man har skeiet ut med, samt hva annet man har spist og hvordan energiforbruket var.

1 kg kroppsfett tilsvarer vel ca. 7000 kcal, noe som igjen tilsvarer nesten 1,3 kg melkesjokolade (6,5 store plater) eller litt over 1,3 kg potetgull.

Jeg vet ikke om kroppen klarer å legge på seg så mye ekstra i løpet av en helg, selv om man klarer å spise så mye.

Har man forspist seg kraftig ville jeg vært litt bevisst på hva jeg puttet i munnen de neste dagene. Jeg hadde gjort små justeringer som å velge litt sunnere pålegg, kutte ut melk i kaffen, droppe kakestykket til jubilanten på jobben, spist sunnere middag o.l.

Endret av Grønt blad
AnonymBruker
Skrevet

oi...så en kg tilsvarer ca 7000 ckal ? har ikke forspist meg så mye iallefall.

Men jeg trener mye og spiser godt å sundt alltid.

Men i helgen var jeg på tur og spiste så til de grader.. iallefall mye mer enn jeg er vandt med :-s

Vist man eventuelt legger på seg av en utskeielse, når kan det vises på vekta ?

Skrevet

Blæ, jeg har gitt litt F de siste dagene og skeiiet ut. Spiser normalt svært sunt, legger ikke på meg av noen få utskeiielser liksom :) Det var DEILIG å spise Freia Melkesjokolade igjen, over 3 måneder siden sist :)

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på hva og hvor mye man har skeiet ut med, samt hva annet man har spist og hvordan energiforbruket var.

1 kg kroppsfett tilsvarer vel ca. 7000 kcal, noe som igjen tilsvarer nesten 1,3 kg melkesjokolade (6,5 store plater) eller litt over 1,3 kg potetgull.

Jeg vet ikke om kroppen klarer å legge på seg så mye ekstra i løpet av en helg, selv om man klarer å spise så mye.

Har man forspist seg kraftig ville jeg vært litt bevisst på hva jeg puttet i munnen de neste dagene. Jeg hadde gjort små justeringer som å velge litt sunnere pålegg, kutte ut melk i kaffen, droppe kakestykket til jubilanten på jobben, spist sunnere middag o.l.

Selvom man spiser 7000 kcal for mye betyr ikke det at man legger på seg en kilo fett. Noen mener det skal 14000-15000 kalorier for mye før det blir en kg fett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...