AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Del Skrevet 12. mars 2012 Min far har nylig kjøpt nytt kjøkken, dvs kun profiler i eik. Dette er et lite kjøkken i en 70 talls blokk, kjøkkenet er vel maks 15 kvm, se for deg som en smal gang med over og underskap på ene veggen, mens kun 2 skap på andre veggen for der har han komfyr, vaskemaskin og slikt, med romslig spiseplass i enden med vinduet for der vider rommet seg ut. Profilene er montert på det gamle orginale kjøkkenet som var med skyvedører. Dette har han betalt 50 000 for! Jeg sa han kunne fått et flott helt kjøkken inkl montering mindre 50 000, ikke bare nye profiler! Er det jeg som er helt bak mål her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx82 Skrevet 12. mars 2012 #2 Del Skrevet 12. mars 2012 Om prisen er for høy spørs vel om de nye frontene måtte spesiallages/tilpasses til de gamle skapene eller ikke. Når man må ha noe som ikke er standardmål på, så blir det fort dyrt. Er likevel helt enig med deg iht. at å kjøpe et helt nytt kjøkken ville være en like god ide, men det er ikke sikkert at prisen var urimelig om frontene måtte tilpasses hans gamle innredning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Del Skrevet 12. mars 2012 tipper det er Herjedalskjøkken som har lagt profilene/nye fronter. Heltre fronter? Jeg har lite kjøkken, rimelig kjøkkeninnredning, men ikke søren om jeg fikk det for under 50000 inkl. montering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #4 Del Skrevet 12. mars 2012 Spinndyrt! Jeg betalte 30 000 for helt nytt kjøkken med fronter i heltre bjørk, innkludert montering. Og jeg har ganske stort kjøkken. En del av innredningen måtte også spesialtilpasses. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #5 Del Skrevet 12. mars 2012 Det har vært mange slike tilbud her i området (Østre Bærum, området bygd ut på 50- og 60-tallet med mange eldre beboere), jeg tror ikke det er noe tilfeldighet at de har drevet svært aggressiv markedsføring her, med tilsvarende priser du skisserer. Svindel og bedrag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #6 Del Skrevet 12. mars 2012 Vi kjøpte nytt kjøkken i 2010 fra Ikea, LIDINGÖ. Kjøkkenet er på ca 9 kvm og det kom på ca 30.000 med montering fra Ikeas samarbeidspartner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 13. mars 2012 #7 Del Skrevet 13. mars 2012 Det er vel ikke svindel før noen har fått høyere regning enn de ble forespeilet. Hvor lang tid brukte mannen som monterte frontene? Eik er jo ikke bilig materiale. Legg gjerne ut bilder av sakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lintin Skrevet 14. mars 2012 #8 Del Skrevet 14. mars 2012 Min far har nylig kjøpt nytt kjøkken, dvs kun profiler i eik. Dette er et lite kjøkken i en 70 talls blokk, kjøkkenet er vel maks 15 kvm, se for deg som en smal gang med over og underskap på ene veggen, mens kun 2 skap på andre veggen for der har han komfyr, vaskemaskin og slikt, med romslig spiseplass i enden med vinduet for der vider rommet seg ut. Profilene er montert på det gamle orginale kjøkkenet som var med skyvedører. Dette har han betalt 50 000 for! Jeg sa han kunne fått et flott helt kjøkken inkl montering mindre 50 000, ikke bare nye profiler! Er det jeg som er helt bak mål her eller? Det kommer heeelt an på kvalitet og om det er custom made. Min mor kjøpte kjøkken til 300.000 og jeg kjøpte til 40.000 (samme størrelse), men ingen av oss er blitt lurt..kommer an på kvalitet og tilpasninger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå