Gjest Lizbet Skrevet 13. januar 2004 #1 Del Skrevet 13. januar 2004 .........jeg er faktisk begge deler. Var på mozon og så på BMI og midje/hofte-radio....I forhold til BMI er jeg undervektig og midje/hofte er jeg på grensa til å være overvektig. Her ser man hvor mye benbygning har å si. Er 1,66 høy og veier 48 kg. --->alt for lite etter min mening. Men at mangelen på hofter skal tilsi at jeg er overvektig..... Skjønner virkelig ikke helt disse målingene her :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 13. januar 2004 #2 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg synes ikke de er noe særlig å skjønne heller, jeg. De er jo så feil som det går an å få blitt til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2004 #3 Del Skrevet 13. januar 2004 Må være en feil. Du er jo veldig slank. Sikker på at du ikke har glemt et komma f.eks? Uansett trenger du ikke noen BMI eller andre ting, for med de målene du har er du veldig slank, og det vet du nok du også. Overse det, så går det så mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2004 #4 Del Skrevet 14. januar 2004 Det er sånne målinger som gjør meg så forbanna!!! Det er jo inget problem for folk som er kritiske og skjønner at man ikke kan ta sånne resultater for god fisk - men hva med alle de som LAR SEG PÅVIRKE AV SÅNT??? Unge jenter som er veldig sårbare og usikre på seg selv... Sorry utbruddet, blir bare så forbanna når jeg hører om sånne målinger! Du vet selv hvordan du er - ikke gidd å bry deg med sånne "tester"/målinger. Kjempefint å lese at du stiller spørsmålstegn ved dette! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. januar 2004 #5 Del Skrevet 14. januar 2004 Må være en feil. Du er jo veldig slank. Sikker på at du ikke har glemt et komma f.eks? Overse det, så går det så mye bedre! Liv/hofte ratioen tar utgangspunkt i forholdet i cm mellom disse. Tradisjonelt skal jo kvinner ha smalere liv enn hofter for å være sunne, ellers vil man ha mage, hvilket ikke er sunt. Men ikke alle er bygd slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 14. januar 2004 #6 Del Skrevet 14. januar 2004 Må være en feil. Du er jo veldig slank. Sikker på at du ikke har glemt et komma f.eks? Uansett trenger du ikke noen BMI eller andre ting, for med de målene du har er du veldig slank, og det vet du nok du også. Overse det, så går det så mye bedre! Jeg vet hva disse er verdt - måtte bare kommentere disse verdiene som var så vidt forskjellige. Jeg er meget klar over at jeg er tynn. Har jobbet som en gal i noen år for å legge på meg. Uten at det går. Så er nok slik for å være slik. Så ikke misforstå meg og tro jeg tar det seriøst Høres ut som noen trodde det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå