Gå til innhold

kjøpt leilighet


lenny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til!!

Husker hvor toppers jeg synest det var!!

Og jeg gleder meg vilt til vi skal male stua til sommeren!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TA MANGE BILDER!!

Jeg fikk nylig frammkalt bildene jeg tok fra jeg fikk nøkklene og frammover gjennom hele prosessen. :D Du får hele opplevelsen tilbake.

Den følelsen du har når du har fått nøklene og er i leiligheten første gangen og den er DIN OG BARE DIN er en aldeles vidunderlig følelse. Jeg hadde lyst å legge meg ned på ryggen og bare skrike høyt av lykke :D

...mulig jeg gjorde det også :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer til å ta masse bilder før og underveis ja :)

Jeg skal male vegger soverom og stue i lys farge(ikke valgt farge ennå),kjøkkenet er strøkent,så det blir som det er!

badet skal pusses opp,male vegg og enten legge fliser eller flislinoleum,stort bad så det spørs på lommeboka :roll: (også tenkt på ny baderomsinnredning,men det blir på sikt)

I gangen som også er stor skal jeg fjerne flere store garderobeskap(vet det er kjekt med skapplass men de er så stygge),har ett nytt lekkert ett selv som skal stå der,skal male vegger,legge fliser eller flislinoleum,og ta ned en lettvegg.det har jeg kommet frem til så langt.

tar over leil. 1.feb så det er en spennende ventetid.

er så heldig å kjenne både rørlegger,møbelsnekker og elektriker så da blir det litt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så masse!

Hvilken herlig følelse dette må være!

Forsøk å beholde den gode følelsen også når du maler 3 strøket på listene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...