Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil bare tipse om nettstedet utdanning.no

Der kan du søke opp spesifikke yrker eller du kan se på forskjellige yrker innen ditt interessefelt. Når du så går nærmere inn på det enkelte yrke får du vite mer om hva yrket går ut på, hvordan en vanlig arbeidsdag kan se ut, hvilken utdanning som kreves, hva man kan forvente i lønn osv. Det finnes også intervjuer med personer som har de forskjellige yrkene og som forteller om hva som er bra og mindre bra ved yrket (vet ikke om det er slike intervjuer på alle yrkene).

Dette er et kjempekjekt nettsted for å orientere seg om yrkes- og karrierevalg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjekt sånn i "startfasen", men mangler mye info. Jeg har prøvd å bruke det når det gjelder realfag, og det er ikke særlig detaljert.

Står ikke et kvekk om lønn for min del. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er kjekt sånn i "startfasen", men mangler mye info. Jeg har prøvd å bruke det når det gjelder realfag, og det er ikke særlig detaljert.

Utdanning dekker naturlig nok ikke alt og alle yrker. Men det er likevel et kjekt sted i startfasen som du sier for de fleste vil jeg påstå. :)

TS

Skrevet

Lønn tror jeg du kan sjekke på jobbfeber.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...