Gå til innhold

Tips til rolig kjærestetur

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har tenkt å ta oss to uker i utlandet i sommer for å kose oss i vakker natur, studere og slappe fullstendig av. Er det noen som har noen tips til noen steder der man virkelig kan finne roen, uten at det koster skjorta? Det spiller ikke så stor rolle hvilket land det er - det kan være Sverige, Portugal, utenfor Europa, hvor som helst - men vi vil gjerne kunne fly og bo uten å blakke oss helt.

Er det noen som har noen gode tips? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Split og øya Brac i Kroatia kan anbefales! Dubrovnic er også nydelig, men der er det mer turister så det blir fort dyrt. Men finner dere et sted å bo litt i utkanten så er det flere ferjer som går ut til naturreservater som bare er helt fantastiske!

Og i Lithauen ved sjøen er det mange uoppdagede perler! Klaipeda og Nida, tror jeg stedene heter. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tipsene, jeg skal sjekke dem ut. :)

Skrevet

Santorini er jo kjempefint. Ellers er Kefalonia en nydelig øy. Vi bodde i Katelios, en utrolig liten landsby med 8-9 tavernaer og ett "utested" der det ikke var noen. Veldig stille og rolig. Leide bil og kjørte rundt på øya, kan anbefales :)

Gjest Elfrida
Skrevet

Nordlige deler av Portugal er både rimelig, sjarmerende og rolig. Ta feks fly til Porto, tog til Pinhao, og finn et sted å bo i nærheten der.

AnonymBruker
Skrevet

www.hotelgransolcalpe.com

Anbefalast!

Skrevet

Reis til Athen,ta en av båtene ut til øyene..Og bo bra og billig på billige motell.Anbefales!!! Det greske folket på bygdene er gjestfrie og meget hyggelige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...