Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev i en annen tråd tidligere, men vil ikke kuppe den, så starter en ny :)

Jeg møtte en gutt i juleferien, og vi hang litt sammen på byen. Vi visste hvem hverandre var fra før, da vi er fra samme by. I en måneds tid sendte vi meldinger nesten daglig, og snakket masse på tlf (studerer i ulike byer). Som regel var det han som sendte melding først eller ringte. Så møttes vi. Filmkveld som endte med sex. I en måneds tid etter det fortsatte vi den daglige kontakten med meldinger og tlf. Han har hele veien virket veldig interessert

Så hadde vi en liten (i mine øyne) misforståelse for en uke siden. Jeg har sagt unnskyld (tenkte det var enklest, selvom jeg ikke synes epiosden var noe stress), og jeg fikk svar på meldingen. Men etter det har han vært utrolig stille, og det virker som han har mistet interessen. Jeg har ikke sendt mange meldinger, men et par, og har fått hyggelige svar på dem.

Men hva burde jeg gjøre nå?

-Tenker egentlig at jeg burde ligge lavt. Ikke ta noe kontakt osv, og se om han gjør det. Men jeg vil ikke miste han.

-Spørre han rett ut hva som skjer. Vil ikke dette, for vil ikke være masete drama-jente

-Sende meldinger i ny og ne, og se om det bedrer seg

Hva mener dere? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville latt ham få fred nå, egentlig. Ikke skriv noe særlig til ham uten at han tar kontakt, men for å "vise at du er der" kan du jo oppdatere statusen din på facebook når du ser at han er pålogget, eller like statusen hans eller noe :) Litt kleint å bruke Facebook, men det fungerer =)

Endret av MissStiles
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Men ingen av oss er spesielt av aktive på facebook, skriver ikke statuser ol.

Skrevet (endret)

Hmmm.. Da ville jeg ha ventet en stund, og dersom forholdet deres er nært nok til det, skrevet "Jeg savner deg.." etter en ukes tid uten teksting :) Om han ikke har tatt kontakt først, da =)

Endret av MissStiles
AnonymBruker
Skrevet

Du BURDE vente med å ta kontakt, men jeg vet alt om at det er forjævlig vanskelig. Men prøv å holde ut så lenge som mulig uten å ta kontakt, krysse fingrene for at han tar kontakt først.

AnonymBruker
Skrevet

Du BURDE vente med å ta kontakt, men jeg vet alt om at det er forjævlig vanskelig. Men prøv å holde ut så lenge som mulig uten å ta kontakt, krysse fingrene for at han tar kontakt først.

Jeg skal prøve på dette. Uff, det blir vanskelig. Vil jo sende melding hele tiden :sjenert:

Hvor lang tid bør jeg la det gå før jeg evnt sender?

Vil som sagt ikke miste han, men er han ikke interessert lenger, så får jeg ikke gjort så mye med det. Synes bare det er veldig rart å gå fra suuuperinteressert til overhodet-ikke-interessert over natta :klo:

Skrevet

Jeg skal prøve på dette. Uff, det blir vanskelig. Vil jo sende melding hele tiden :sjenert:

Hvor lang tid bør jeg la det gå før jeg evnt sender?

Vil som sagt ikke miste han, men er han ikke interessert lenger, så får jeg ikke gjort så mye med det. Synes bare det er veldig rart å gå fra suuuperinteressert til overhodet-ikke-interessert over natta :klo:

Det at du syns denne lille misforståelsen var en bagatell betyr altså ikke at han syns det samme.

Men for meg er det umulig å kunne si noe mer om det når jeg ikke vet hva det gikk ut på.

Skrevet

Tråden er ryddet pga reklame.

MissStile, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig dårlig på å ikke sende meldinger. Så jeg sendte en på søndag for å spørre hvordan helgen hadde vært. Han svarte hyggelig (som han alltid er), men ikke noen spørsmål. Om jeg bare hadde stoppet der :sjenert: I går sendte jeg en ny en, og fikk svar igjen, men heller ingen spørsmål. Før spurte han alltid masse tilbake.

Så nå må jeg bare ta hintet. Han er ikke interessert lenger :(

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei han er ikke det. Ligg HELT unna å sende melding til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...