Gjest :-/ Skrevet 13. januar 2004 #1 Skrevet 13. januar 2004 Jeg har flere venner på msn. En av venninnene mine tar aldri kontakt med meg når jeg er pålogget, og jeg maser heller ikke på henne. Spør av og til om hun er opptatt, og får da litt "fraværende" svar og fraser som regel. Men i det minste skriver hun litt med meg, for så plutselig å logge av uten å si hadet. Det skjer også svært ofte at jeg logger meg på, ser at hun har status som pålogget; og sekunder etterpå har hun skiftet status til borte. Gjorde et eksperiment en gang og satte min egen status på vis som ikke pålogget, og da gikk det bare et minutt eller så til hun sto som pålogget igjen. Hvordan ville dere tolket dette?? :-?
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2004 #3 Skrevet 13. januar 2004 kansje du blir kjedekig samtalepartner på nett? Bedre å treffes live for henne?
Barbie Skrevet 13. januar 2004 #4 Skrevet 13. januar 2004 Da ville jeg tolket at vedkommende ikke ønsket kontakt med meg.
Gjest Myumi Skrevet 13. januar 2004 #5 Skrevet 13. januar 2004 Hvordan ville dere tolket dette?? :-? Hun vil ikke snakke med deg!
Labella Skrevet 13. januar 2004 #7 Skrevet 13. januar 2004 Eller hun vil ikke snakke med noen. Skifter ofte status til "borte", jeg, når jeg ikke har lyst til å prate med noen i det hele tatt på MSN.
Gjest Starya Skrevet 13. januar 2004 #8 Skrevet 13. januar 2004 Ja, det kan godt være at hun ikke liker å kontaktes på msn -av noen. Skjønt, da er det jo en idè å sette status "vis som ikke pålogget" med en gang en logger på..
Rannva Skrevet 13. januar 2004 #9 Skrevet 13. januar 2004 Ja' date=' det kan godt være at hun ikke liker å kontaktes på msn -av noen. Skjønt, da er det jo en idè å sette status "vis som ikke pålogget" med en gang en logger på..[/quote'] Hva er vitsen med msn da?? Jeg setter statusen til opptatt dersom jeg er opptatt, og vis som ikke pålogget dersom jeg ikke vil snakke med noen, bare ha litt kontroll med hvem som er på..
Gjest Starya Skrevet 13. januar 2004 #10 Skrevet 13. januar 2004 Hva er vitsen med msn da?? Få varsel når jeg får svar på kg? Jeg har bare medstudenter på lista for tiden, og bruker msn mest for å diskutere skolearbeid, evt spørre om hva jeg gikk glipp av ved fravær e.l.
Gjest Lea Skrevet 13. januar 2004 #11 Skrevet 13. januar 2004 Jeg setter ofte status som "ikke pålogget" når folk i lista mi logger på. Ikke fordi jeg ikke vil chatte med den, men fordi jeg ikke har tid/lyst til å chatte i det hele tatt. (Gjelder mest tid da). Jeg bruker MSN-explorer og da blir man jo logget på når man åpner nettleseren. Ofte glemmer jeg at jeg er pålogget og logger av når jeg får melding om at noen i lista mi logger på. Ville ikke tatt meg så nær av dette. Kanskje h*n ikke liker å chatte på MSN i det hele tatt?
Gjest sexysadie Skrevet 13. januar 2004 #12 Skrevet 13. januar 2004 Jeg har flere venner på msn. En av venninnene mine tar aldri kontakt med meg når jeg er pålogget, og jeg maser heller ikke på henne. Spør av og til om hun er opptatt, og får da litt "fraværende" svar og fraser som regel. Men i det minste skriver hun litt med meg, for så plutselig å logge av uten å si hadet. Det skjer også svært ofte at jeg logger meg på, ser at hun har status som pålogget; og sekunder etterpå har hun skiftet status til borte. Gjorde et eksperiment en gang og satte min egen status på vis som ikke pålogget, og da gikk det bare et minutt eller så til hun sto som pålogget igjen. Hvordan ville dere tolket dette?? :-? Hva om du blokkerer henne totalt på msn? Se hvordan hun reagerer da.
chimp Skrevet 13. januar 2004 #13 Skrevet 13. januar 2004 Da ville jeg tolket at vedkommende ikke ønsket kontakt med meg. Ingen tvil om det! Slett megga fra kontaktene dine!
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2004 #14 Skrevet 14. januar 2004 Det er ikke så lett å vite hvordan du skal tolke dette. Tror jeg hadde følt som deg at hun ikke vil ha kontakt hvis dette gjentar seg gang på gang. Men på en annen side - jeg kan også sette min status på msn til "opptatt" eller "borte" hvis jeg er opptatt med annet og ikke har tid til å chatte. Det har jo ingenting med at jeg ikke vil ha kontakt med kontaktene mine å gjøre... Hvis dere er gode venninner så syns jeg det er merkelig om hun ikke vil snakke med deg... K
tuji Skrevet 14. januar 2004 #15 Skrevet 14. januar 2004 Dette gjør jeg da ofte selv. Kanskje jeg sitter og jobber med noe, men har glemt å endre status til opptatt. Når jeg da ser at noen logger på, kommer jeg på at jeg har glemt det, og endrer status. TRenger ikke å være verre enn det. Ingen grunn til krisemaksimering!
Arwen Skrevet 14. januar 2004 #16 Skrevet 14. januar 2004 Gjør det samme som Tuji, dessuten har samboskusine på 10 år lagt oss til på listen vår, og hun er virkelig ekstrem på chattinga. Vi er nødt for å stå som borte hele tiden hvis ikke e rhun der med en gang. Ikke hører hun når vi sier at vi ikke har tid heller unger hun er nå litt søt også da.
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2004 #17 Skrevet 14. januar 2004 Jeg ville slettet henne fra kontaktlisten din. Det er jo tydelig at hun ikke ønsker å ha kontakt. Du kan jo også bare si det som det er hvis hun spør hvorfor. Jeg står som regel pålogget og har ikke noe problem med dette. Hvis jeg har det travelt så sier jeg det som det er. Og hvis jeg absolutt ikke vil snakke med noen merker jeg av som ikke pålogget. Har opplevd å pga. av min maskin har blitt brutt og har ikke fått til å logge på igjen, og da har det vært litt sånn unnskyld at jeg brøt av deg, men det var ikke meningen...
ms.sofie Skrevet 14. januar 2004 #18 Skrevet 14. januar 2004 Istedenfor å spekulere om det er slik eller slik.. Spør henne..
pusla Skrevet 15. januar 2004 #19 Skrevet 15. januar 2004 Hvis hun ikke vil prate med deg i det hele tatt, så hadde hun vel antakelig bare blokkert deg for godt. Jeg tror jeg også kan virke litt sånn fraværende titt og ofte, går mye fra og til og svarer sikkert litt i hytt og pine. Men det betyr ikke at jeg ikke vil prate med vedkommende.
Gjest gloria Skrevet 15. januar 2004 #20 Skrevet 15. januar 2004 Trenger nødvendigvis ikke bety at hun ikke vil prate med deg. Kanskje hun er inne på msn av den grunn at hun gjør arbeid, sjekker mailen e.l.? Jeg personlig foretrekker samtaler i real life, i steden for på msn, og er derfor ikke særlig flink til å starte samtaler på msn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå