AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Vi skal gifte oss i utlandet med kun vår næmeste familie tilstede. Men selv da er vi over 20 stk til sammen. Jeg gleder meg utrolig mye til å gifte meg med mannen i mitt liv, og til alt vi skal gjøre på bryllupsdagen. Men det jeg ikke gleder meg til er all oppmerksomheten... Liker ikke å være midtpunkt i en samling, men det vet jeg jo at jeg blir når jeg gifter meg. Sammen med mannen min, selvsagt! Hvordan skal jeg komme over denne frykten? Jeg vil ikke se tilbake på denne dagen og angre på at jeg ikke klarte å slappe av.
Gjest Doh Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Jeg gledet meg heller ikke noe til det å være midtpunkt, men det var ikke noe jeg tenkte på den dagen. Klarte heldigvis å kose meg, og det var jo ikke sånn at alle sto rundt oss hele tiden. Vi skravlet litt med folk, så skravlet vi med noen andre(eller, jeg så jo nesten ikke mannen hele kvelden ). Du kommer uansett til å være så glad den dagen at du nok ikke tenker på det 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Jeg er som TS. Gruer meg til å være midtpunktet. Husker jeg hatet det da jeg konfirmerte meg, og kunne ikke vente til sermonien og middagen/kaffen var ferdig. Jeg gruer meg så mye at jeg vil at vi skal reise bort og gifte oss alene, bare vi to, uten familie og venner til stede. Det vil ikke mannen, så vi må komme til et kompromis. Tar gjerne imot tips til hvordan jeg kan bli komfortabel med å være midtpunkt.
Mus-Katt Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har samme frykt, bryllupet er om 5 uker og jeg hater nå dette med oppmerksomheten, men jeg tror at på dagen selv så "glemmer" man det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå