AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Til dere som ikke er sammen med faren eller moren til barnet deres: Hvorfor er ble det slutt? Hvem avsluttet det? Er det lenge siden, og hva slags forhold har dere nå? Samarbeider dere godt om barnet?
vinterspeil Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Det ble slutt for 8 år siden fordi jeg traff en annen. Men, jeg hadde nok ikke falt for noen andre dersom forholdet hadde vært bedre. Vi var mer venner enn kjærester, og jeg savnet gnisten. I dag er vi gode venner og samarbeider godt om barna. Vi har selvsagt hatt våre fighter, men alt i alt har vi en veldig god tone. Barna er iallefall fornøyd og sier at de ikke vet noen skilte foreldre som er så gode venner. Det barna har slitt med er den evindelige flyttingen att og fram
Mamma1 Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Det ble slutt da datteren vår var 1.5 år, det er 1.5 år siden. Det ble slutt fordi han ikke taklet ansvaret. Han flyttet flere timer unna og ser sjelden datteren sin fordi han jobber så mye. Han betaler ikke bidrag. Ellers er det greit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå