AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Vi planlegger ferietur til Alcudia i juni, men som alltid synes jeg det er vanskelig å vite hvilket hotell man skal velge. Kriteriene er som følger: det må passe for barn 8-10 år, ligge i nærheten av stranda og helst i nærheten av havna i Alcudia (ikke lenger unna enn at man kan gå dit). Noen som har abefalinger?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 De beste hotellene nær havna (med de kriteriene du lister opp) er etter min mening Botel Alcúdiamar, Sunwing Resort og Sofia.
veggpryd Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Dytter litt,jeg... Flere som har hotell å anbefale? Det viktigste er vel at det ligger nære stranden
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Blue Star Ses Fotoges Kjempeflott leilighetshotell med bra beliggenhet på stranden!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Har hørt at Sungarden Viva Bahía skal være fint (har aldri bodd der selv men) http://www.ving.no/spania/alcudia/sungarden-viva-bahia
Evighet Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Jeg har vært på Viva Blue et par ganger, og liker meg godt der Fint hotell i et rolig område (et stykke unna både Dollargaten og havnen), men nærme stranden. Eneste minuset for dere med barn er at dere må krysse veien for å komme til stranden (det er overgangsfelt). Her og her er litt andre og flere bilder enn de Star Tour viser Endret 16. mars 2012 av Evighet
Østlandet Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 Har hørt at Sungarden Viva Bahía skal være fint (har aldri bodd der selv men) http://www.ving.no/spania/alcudia/sungarden-viva-bahia Enig i dette. Vi har vært der 3 ganger. Veldig bra.
Zahra Skrevet 18. mars 2012 #8 Skrevet 18. mars 2012 Vi skal bo på dette i sommer. Har ikke vært der før, men ser veldig barnevennlig og fint ut. Gangavstand til havna, rett på stranda og helt nyoppusset
Østlandet Skrevet 18. mars 2012 #10 Skrevet 18. mars 2012 (endret) Vi skal bo på dette i sommer. Har ikke vært der før, men ser veldig barnevennlig og fint ut. Gangavstand til havna, rett på stranda og helt nyoppusset Ja. Det er bra der, som jeg skriver lenger opp. Bare kort spasertur gjennom bassengområdet, så er man på en flott strand. Jeg vet ikke helt hva du mener med "havna". Men, det er en utstikkerbrygge der, hvor det går båter som tar med turister, noen ganger om dagen. Ellers er det ingen havner i nærheten. Edit: Trodde du mente Viva bahia. Nåp ser jeg at du mente et annet hotel og da mener du vel puerto de Alcudia, når du sier havna. Ja. Det er ikke veldig langt inn dit. Ta forøvrig en tur opp til Alcudia (den opprinnelige byen), bare noen km fra Puerto de Alcudia. Litt mer opprinnelig der og har også marked 1 gang i uken. Endret 18. mars 2012 av Østlandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå