Catei Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Hei alle! Lurer på om det er noen her inne som skal gifte seg i utlandet i 2013??
Portvinpiken Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 Hei alle! Lurer på om det er noen her inne som skal gifte seg i utlandet i 2013?? Jepp. Nesten ihvertfall. Vi gifter oss i Wien i desember 2012. Og dere da?
Gjest Adriane Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Hei alle! Lurer på om det er noen her inne som skal gifte seg i utlandet i 2013?? Store muligheter for at det blir utlandet på oss også ja - hvis det blir som vi ønsker iallfall Men hvor er ennå uvisst. Hmm... begynner vel kanskje å haste litt det i grunnen, med å finne alternativer, sjekke priser osv, når jeg tenker meg om
Violet Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Vi gifter oss i Spania i september 2013 Føles lenge til, men er likevel i gang med planleggingen.
Catei Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2012 Vi tenker Miami en gang til neste år, antaglivis høst, så tidlig ute vi også :-) skal dere ha med familie/venner etc. eller reise alene? planlegger dere selv? eller noen hjelp ? Er så masse å sette seg inn i synes jeg :-O
Portvinpiken Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Vi tenker Miami en gang til neste år, antaglivis høst, så tidlig ute vi også :-) skal dere ha med familie/venner etc. eller reise alene? planlegger dere selv? eller noen hjelp ? Er så masse å sette seg inn i synes jeg :-O Vi gifter oss i Østerrike og har planlagt og ordnet alt selv. Det er igrunn overhode ikke vanskelig i det hele tatt, bare veldig, veldig gøy - så bare å glede seg :-) Vi blir tilsammen 14 stykker; forlovere og noen vennepar. Bryllupsfest for familie og resten av vennene tar vi hjemme i Norge litt senere. Endret 13. mars 2012 av Portvinpiken
Catei Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2012 Skal dere ha bryllupsfesten på hotell? er dere kjent der slik at dere vet hva som er bra eller ikke? :-) Jeg gleder meg noe veldig, men er veldig interessert i å høre hvordan andre gjør ting :-)
Portvinpiken Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Jeg er kjent der vi skal gifte oss slik at jeg vet litt om de ulike hotellene, men hvordan og hvor man vier seg etc hadde jeg ingen anelse om da jeg startet. Vi skal ha vielsen i et lite palass i byen, etterfulgt av mottakelse der og så middag senere på hotell. Jeg begynte med å orientere meg om det praktiske ang vielse og tok kontakt med de rette myndighetene. Deretter undersøkte jeg ulike steder man kunne ha en borgelig vielse, samt kontaktet flere hoteller for tilbud. Jeg har fått utrolig god service og snakket med mange hyggelige folk på veien. Ser ut til at man får litt ekstra god service når man sier man skal planlegge bryllup :-) Har du vært i Miami og kjenner til byen? Selv har jeg vært der et par ganger da jeg bodde i Florida for flere år siden. Amerikanerene er jo flinke til å arrangere ting og elsker jo bryllup da! :-)
Dolce Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Noen venner av meg hadde fantastisk bryllup i Toscana i fjor. Utendørs i vakkert landskap, og med norsk prest. Riktignok hadde han ikke "vigselrett", de giftet seg formelt i Norge før de dro. Men seremonien var utrolig vakker :-) Enkelt, men med masse hvite blomsteroppsatser mot bakgrunn av mørk grønne sypresser og oliventrær. Fineste bryllupet jeg har vært i!
Crissy1986 Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 Vi skal gifte oss på Kypros ettersom at familien min på Kypros ikke kommer tiil Norge når vi gifter oss her. Farmor kommer nok til å ordne festen osv, så prater vi med presten selv Vi blir nok å nvitere hele slekten, så er det opp til hver enkelt om de vil komme eller ikke.
Violet Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 Skal dere ha bryllupsfesten på hotell? er dere kjent der slik at dere vet hva som er bra eller ikke? :-) Jeg gleder meg noe veldig, men er veldig interessert i å høre hvordan andre gjør ting :-) Vi skal mest sannsynlig leie en stor villa i en uke, og ha festen der. Vi skal bo der sammen med den nærmeste familien, men vi kommer til å be like mange som hvis vi hadde giftet oss i Norge. Håper så mange som mulig kan komme Er litt kjent i området, men vi får hjelp av et cateringfirma som også driver med bryllupsplanlegging som en ekstra service
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå