Gå til innhold

Hvor kan tre jenter feire 20-årsdagen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal feire bursdagen min sammen med to venninner i slutten av mars. (Altså, vi skal ha tredobbelt bursdag, ikke en fest med bare oss tre. :) ) Ingen av oss har stor nok plass til å ha det hjemme, så vi må leie et sted. Er det noen som har tips til steder her? Vi bor i Oslo alle sammen, de aller fleste i øst. Utested kan vi naturligvis få leid gratis, men da blir det jo åpent for alle mulige andre folk også, og det vil vi ikke. Dra på byen kan man jo gjøre når som helst ellers... Det bør heller ikke være altfor dyrt, ettersom vi er stakkars fattige studenter med begrensede midler.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke noen idrettshus dere kan få leid da? Ta kontakt med kommunen/bydelen og spør om de leier ut noe.

Men det kan hende dere er for unge til å få leid, at utleier mener det blir for mye fyll og spetakkel. Så det kan kanskje være lurt at en voksen :wink: spør for dere.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Det finnes flere typer grendehus/idrettshus til utleie i Oslo.

De står på Gule sider under utleie, og varierende om det er inkludert vasking etc., ligger det vel på et par-tre tusen pr døgn?

På Kjelsås/Grefsen har du både Skeid-huset og Svetter'n (Grefsen velforening) - på Rodeløkka har du velhuset til Rodeløkka vel - det finnes også et på Sinsen. Det var sånn fra "the top of my head".

Ellers kan dere jo gjøre noe helt annerledes? Hva med en dag i Korken og spander kjelke på alle sammen, eller på skøytebanen? Ta med te med no' godt i og grill pølser og kos dere. Og så kan dere evt gå på byen etterpå.

En bursdag de fleste kommer til å huske!

Skrevet

Dersom dere er studenter, kan det hende at dere får leid lokale av SiO. Jeg vet ikke hvordan det fungerer om du ikke er SiO-beboer, men tror kanskje at det er mulig bare en av dere er student.

Amarone

Skrevet
Men det kan hende dere er for unge til å få leid' date=' at utleier mener det blir for mye fyll og spetakkel. Så det kan kanskje være lurt at en voksen spør for dere. [/quote']

Ja, er klar over det der. Idiotisk spør du meg... "Voksne" er fullt i stand til å lage minst like mye bråk som oss. Vi er en forholdsvis rolig og fornuftig gjeng. En venn av oss som feiret bursdagen sin i høst måtte ha "vakter". Skal vedde på at foreldrene hans hadde fått leie der uten spørsmål... :roll:

Jeg er student, så skal sjekke SiO. Takk for tips. :)

Jeg har vurdert noe sånt, men er ikke så sikker på om jeg får med meg resten på det. Det er i hvert fall helt min stil, men jeg er litt usikker på de andre. Særlig hun ene er ufattelig kresen på alt mulig rart. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...