Gå til innhold

Erfaringer med Samsung Galaxy S2 og Iphone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen erfaringer med Samsung Galaxy S2 og Iphone? Fordeler - ulemper? Trenger svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samsung galaxy s2, og er kjempe fornøyd! Har ingenting negativt å si på den! :jepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samsung galaxy s2, og er kjempe fornøyd! Har ingenting negativt å si på den! :jepp:

This!

Skrevet

Signerer denne. Hadde iPhone 3GS før jeg fikk S2, og var fornøyd med den også.

Skrevet

Kan man ha bloggapp på den? haha! :biggrin:

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har gamle Galaxy og kjæresten min har iPhone. Jeg synes Galaxy har bedre skjerm, det er mer bruksvennlig med Android osv. Når denne blir ødelagt, kjøper jeg Samsung igjen. Kommer ny i juli tror jeg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen erfaringer med Samsung Galaxy S2 og Iphone? Fordeler - ulemper? Trenger svar!!

Samsung er veldig bra (ut fra tester på amobil og venner som har den), men den er veldig stor og mannlig etter min smak. Selv har jeg akkurat skaffet meg en iPhone 4s, og personlig mener jeg det er den desidert fineste mobilen på markedet, enkel å bruke, godt kamera.... Perfekt! Så hvis du har råd til en slik mobil, go for it

AnonymBruker
Skrevet

SII spiser iPhone til frokost. ;)

• Liker 1
Skrevet

Venninne av meg ble aldri fornøyd med s2 og byttet til iphone 4s

Hun er svært fornøyd med byttet

Annen kollega hadde iPhone 4 som ble ødelagt. Hun kjøpte da s2 og er også fornøyd.

Konklusjonen er at det er smak og behag. Meningene er forskjellige

Jeg har iPhone 4s og er strålende fornøyd med den, men ser mange samsungeiere også er storfornøyde.

Kjøp den du selv liker best. Begge er svært gode telefoner

Skrevet

Veldig fornøyd med Iphone, personlig synes jeg den er mye mer brukervennlig. Til og med jeg skjønte hvordan jeg skulle bruke den med engang :P Min bror har galaxy, har trykket litt på den og synes den er upraktisk og mye mer vanskelig å forstå. Se litt på begge og prøv om mulig, så ser du hva du liker best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...