Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg vet ikke om dere kan hjelpe meg med dette, men jeg er en jente på snart 13 som har lyst til å tjene litt penger, sparer til litt av hvert.

Jeg har vel egentlig ingen å sitte barnevakt for, søskenbarn som bor 4 timer unna, og de andre søskenbarna bor 30 min unna, men uaktuelt å passe dem.

Tror heller ikke det er noen hund jeg kan gå tur med.

Jeg pleier å få ukelønn på 40-50 for å rydde rommet, gå ut med søppel, hente posten og sånt. Men det er ikke alltid jeg får det, foreldrene mine glemmer det ofte, og jeg vil helst slippe å mase veldig.

Jeg håper noen her kan hjelpe meg med å finne måter å tjene litt penger på.

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

den jobben de fleste hadde da jeg var på den alderen, var å gå med avisen eller reklame. kanskje ikke så veldig givende, men alternativene er desverre ikke så mange i en alder av 13 år.

Fint initiativ av deg da :) det er viktig å ville tjene sine egne penger :jepp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har ingen naboer eller noenting med små barn? Går ann å dinge på og høre om de er interessert i en trillepike? Eller så kan du vel sykle rundt med avis på dørene til folk på søndagen, heng opp lapp på butikken om at du vil ha en passende jobb, kan være å handle for noen gamle, klippe plen, vaske osv

Lykke til =)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt på å gå med avis, men det er 13 årsgrense, det er jo ikke så lenge til:)

Men det kommer nok til å bli et lite problem når jeg har kamper i helgene...

Men jeg tenkte på å kanskje pante flasker, da pleier jeg å få ca. 1\2 av pengene selv. Ikee så mye, men jeg får noe.

Det som er litt dumt er at jeg egentlig ikke føler jeg kjenner noen som jeg kan hjelpe- selv om jeg ikke må kjenne de, men jeg syns det virker litt skummelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...