Gå til innhold

Få tapetsert rom av fagperson 20 kvm - Pris?

Gjest Valiumsjunkie

Anbefalte innlegg

Gjest Valiumsjunkie

Hvor mye koster det ca å få tapetsert et rom på 20 kvm med "fastmontert" garderobeskap? Uff!!!! Tenk at det er fastmontert? Eller er det en smal sak å løsne opp garderobeskap for å få tapetsert bak der og?

Håper ikke dette kommer på 10 000 kr, men heller 2000-3000 kr. Nå tenker jeg KUN på jobben tapetmannen gjør, og ikke selve tapeten. Men regner med at tapetmannen tar med lim osv selv?

Tapet er vel dyrt også i tillegg? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest babyfirefly91

taået går som regel fra 249,- rullen til flere tusen så d fins billige som er fine. du kan lett tapetesere selv, det står som regel enkelt i bruksanvisningen eller du kan høre med de som jobber der de selger tapet. papir tapet er dog litt vanskligere synes jeg for den må fuktes, men vinyl o.l er enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Kanskje jeg skal henge meg på den dabbende bølgen hvor man kun tapetserer ene veggen? Mindre stress. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Kanskje jeg skal henge meg på den dabbende bølgen hvor man kun tapetserer ene veggen? Mindre stress. :fnise:

Hadde vært gøy med et stort kart på ene veggen! Eller er dette noe man blir fort lei av? :gjeiper:

edit: verdenskart!

Endret av Valiumsjunkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mye koster det ca å få tapetsert et rom på 20 kvm med "fastmontert" garderobeskap? Uff!!!! Tenk at det er fastmontert? Eller er det en smal sak å løsne opp garderobeskap for å få tapetsert bak der og?

Håper ikke dette kommer på 10 000 kr, men heller 2000-3000 kr. Nå tenker jeg KUN på jobben tapetmannen gjør, og ikke selve tapeten. Men regner med at tapetmannen tar med lim osv selv?

Er usikker på hva det koster, spørs vel hvor mange timer jobben tar.

Er skapet bygd fast veggen, eller bare skrudd fast? Isåfall er det bare å skru løs festene og flytte skapet frem under tapetsering. Om skapet er bygd fast i veggen, slik at veggen danner baksiden av skapet er det nok best å tapetsere rundt.

Hva er det på veggene nå? Om veggene er slette, altså ikke panel f.eks, så skulle det gå greit å tapetsere rett på dem. Har tapetsert selv, og det er ikke så alt for vanskelig,

så du kan jo prøve selv med hjelp fra en venn/familie e.l? :)

Tror du finner mange tapeter på borge.no eller noe sånt. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 lapper høres nok litt mere fornuftig ut en hva 2-3 gjør for en sånn type jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde ikke ta så mange timer, om underlaget er klart for tapetsering. Evt grunnet i basisfargen til tapetet om den er mørk.

Tipper på en 4000 inkl mva. Men prisen kommer også an på hvor i landet du bor:)

Endret av Best
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...