Belima Skrevet 12. mars 2012 #1 Skrevet 12. mars 2012 Har vært på utkikk en stund etter brun øyeskygge som er helt matt, men finner det ikke her jeg bor. Er det noen som vet om et eller flere merker som fører det? Kan kjøpe på nettet, men da må jeg vite nøyaktig hva jeg skal kjøpe. Håper noen kan hjelpe meg.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 På Cubus har de et billigmerke som heter Pierre Rene som har flere matte skygger,bla brun. Koster 39 for 1,eller 99 for 3 øyenskygger og kvaliteten er helt grei
Secondbite Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Hos Cherryculture kan du kjøpe nyx single eyeshadows. De har mange farger å velge i mellom - og det står hvilken finish hver farge har etter navnet Disse er av god kvalitet, til en billig penge. 3.99 dollar tilsvarer ca. 20 kr Jeg er selv veldig glad i "Hawaiian coffee", som er matt brun. Frakten koster jo litt, så det lønner seg i grunn å handle for rett under 200 ,- (ca. 35 $), så du slipper toll. Endret 12. mars 2012 av Secondbite 1
mEditari Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 TooFaced har en matt palett, Bobbi Brown har endel matte. Har også sett NYX har noen, men de har jeg ikke testet. Ellers er det ikke lett å finne matte øyenskygger de typiske stedene synes jeg. Men brun er nok lettest å finne matt uansett
Gjest BabyBlue Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Charcoal brown fra MAC, kanskje? Google for swatch, så kan du se om du liker den =)
Belima Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2012 Tusen takk alle sammen. Da blir det en runde på nettet i dag.
litago22 Skrevet 15. mars 2012 #8 Skrevet 15. mars 2012 makeup store har et bredt utvalg, mac har vel også matte farger.
Stellia Skrevet 15. mars 2012 #9 Skrevet 15. mars 2012 Charcoal brown fra MAC, kanskje? Google for swatch, så kan du se om du liker den =) Denne liker jeg veldig godt, sammen med Espresso fra MAC. Kommer an på hvor mørk brun du vil ha, men sistenevnte er forholdsvis mørk.
Secondbite Skrevet 15. mars 2012 #10 Skrevet 15. mars 2012 Det er forøvrig lurt å bruke mer enn én farge, det kan fort se veldig flatt og kjedelig ut. Som nevnt over er Hawaiian coffee en fin, matt brunfarge, og sammen med denne er Root Beer veldig fin å ha i globalen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå