Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest NotSo
Skrevet

Tenkte vi kunne ha en tråd om festivalene som foregår i 2012. Hvor vi kan diskutere festivalene generelt, praktisk info og selvfølgelig artistene som kommer.

Så er det flere her inne som skal på noen festivaler i år?

Selv har jeg tenkt meg på Hovefestivalen, for meg stiller denne mye sterkere artistmessig enn Øyafestivalen. Øya har en artist jeg vil se mens Hove har mange fler!

Blir min første tur til Hovefestivalen, skal dit men en kompis iallefall, gleder meg :D, bortsett fra til å sove i telt -.-

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg er på Øya hvert år, men i år ble det så fort utsolgt. Må vel bli et par dagspass i stedet, ikke helt sikker på hvilke dager.

Festival nr 2 i år er jeg usikker på.

Skrevet

Jeg skal på Øya og se Björk :)

Ellers har jeg ikke planer om andre festivaler, men mulig det blir noen utenlandske.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på Øya. Var der for første gang i fjor, og det er absolutt den beste festivalen i Norge. I år er grunnen til at jeg drar Bon Iver, Florence + The Machine, First Aid Kit, Ane Brun, Björk, Susanne Sundfør, Young Dreams og Feist.

• Liker 1
Skrevet

Vil inderlig gjerne på Øya, eventuelt Way Out West. Begge har to av mine favoritter; The Black Keys og Florence + The Machine.

Det blir mye reising i sommer, så det er dessverre ikke sikkert at det blir noen av dem.

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg skal på Notodden Bluesfestival :)

Muligens den nystartede i Holmekollen.

Skrevet

Hove blir bare mer og mer mainstream.. :filer: Snoop Dog og Skrillex liksom :snurt:

Jeg skal på Downloadfestivalen i England :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte meg på Hove i år! Snoop D O dobbel-G :jepp:

Skrevet

Skal på Hove tror jeg. Kanskje noe annet i utlandet og, hvis jeg har råd.

Gjest NotSo
Skrevet

Hove blir bare mer og mer mainstream.. :filer: Snoop Dog og Skrillex liksom :snurt:

Jeg skal på Downloadfestivalen i England :)

Synes folk som sier at det blir mer mainstream er bare dumme (no offense). Jeg drar dit i år for de mainstream artistene, det er jo en grunn til at de er der. Hvordan skulle de ellers tjene penger hvis de bare har en haug med band "ingen" har hørt om?

Dessuten du trenger jo ikke å se på det som er mainstream, men synes det er greit jeg. Liker ikke hipstere enywey :)

AnonymBruker
Skrevet

Werchter i Belgia, og Øya for å se Black Keys :)

Skrevet

Tenker på Roskilde. Noen som aner hvordan man kan vite hvor mange billetter det er igjen??

Skrevet

Har planlagt Download, men er litt usikker nå som lineupen til Leeds/Reading er publisert. BFMV :rodmer:

Skrevet

Jeg sto mellom Hove og Roskilde en stund, men endte opp med å velge Hove.

Jeg tenkte meg på Hove i år! Snoop D O dobbel-G :jepp:

Woop woop!

• Liker 1
Gjest BamseB
Skrevet

Ungkarsfestivalen i Seljord tok av i 2006 ihvertfall :)

Et noe spesielt klientell, men hva gjør nå det så lenge stemningen er god :)

Skrevet (endret)

Hove! <3

Endret av EmmaMaria
Gjest NotSo
Skrevet

Da var billetten til Hove ankommet :) Noen som vet hvordan man kommer seg dit fra Oslo eller? xD

Skrevet

Da var billetten til Hove ankommet :) Noen som vet hvordan man kommer seg dit fra Oslo eller? xD

Buss, tog eller kjøre? :P

Skrevet

Må heilt ærleg seie at det å reise på festival her i Noreg, med unntak om eg spelar der sjølv, er veldig lite aktuelt iom at ein får ei betre heilheitspakke lenger sør på kontinentet for halve prisen.

Skrevet

Sørlandsekspressen har pleid å ha spesialavganger fra Oslo bussterminal direkte til Hove under festivalen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...