Secondbite Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Hei ! Har lyst til å prøve dette merket, og synes det ser veldig gøy ut med stempel, plater og det hele - men hvor burde jeg bestille fra? Har hørt det er forfalskninger ute å går som ikke er like bra, og vil jo helst styre unna disse. Det foretrekkes at det er en rimelig pris, og at nettsiden er trygg og ikke har for dyr frakt. Noen som har forslag?
mEditari Skrevet 12. mars 2012 #2 Skrevet 12. mars 2012 http://www.konadnail.com/ Dette er hvertfall originalen, men det ser ikke ut til at de har webshop selv. Jeg fikk prøvd litt Konadstempling i helga selv, faktisk, for moren min kjøpte seg det på ferie i USA nå nettopp. Morsomme motiver, og lett å få pent. Men billignegllakkene mine funket ikke. Essie funket flott. Så man kan ikke regne med å få brukt alle lakkene sine til formålet, dessverre. Konad sin lakk er ganske tyntflytende, og det må den være for å få produktet opp fra platen og på stempelet. Håper du finner ut av det
Gjest Nanne70 Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Du kan bestille fra Nelly.com også. Det gjorde jeg, og pakken kom i postkassen min etter bare tre dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå