LaToya Skrevet 13. januar 2004 #1 Skrevet 13. januar 2004 Hei. Jeg er i starten av 20årene og har aldri sminket meg noe særlig og kan derfor også veldig lite ( eneste jeg evt bruker er øyenskygge og mascara ) Har veldig lyst til å lære å sminke meg, sånn at jeg kan freshe opp på fester og føle meg litt stilig/lekker. ( har rett og slett lyst på en makeover ). Noen på jobben nevnte noe om homeparty med sminke ? Andre steder/kurs jeg kan lære litt mer om makeup ? Synes ikke jeg blir så mye klokere av å lese blader. Noen tips å komme med ?
tuji Skrevet 13. januar 2004 #2 Skrevet 13. januar 2004 På større parfymerier har de gjerne make up-artister som kan vise deg hvordan du kan sminke deg. ody shop har også gratis sminking, og de anbefaler produkter og farger som passer til deg. Ellers kan jeg anbefale boken "Making faces" av Kevyn Aucoin, den er detaljert og kjempefin.
Gjest Lizbet Skrevet 13. januar 2004 #3 Skrevet 13. januar 2004 ody shop har også gratis sminking, og de anbefaler produkter og farger som passer til deg Har erfart at dette ikke er mennesker som nødvendigvis har erfaring eller ser hva som passer bestandig.... Jeg ville satset på et parfymeri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå